Hallo Allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben sinds dag 8 van mijn cyclus bezig met ovulatietesten van Sensitest. In de eerste paar dagen waren de testjes licht van kleur, daarna liepen ze wat op naar een donkere kleur. Toen weer licht, donker nog een keer licht en nu zijn de testjes weer donker!!! Ik snap er echt helemaal niets meer van. Ik ben op 8 januari ongi geworden en heb meestal een cyclus van 28dgn (5 feb zou dus mijn NOD moeten zijn). Kunnen jullie zien wanneer mijn ei zou zijn geweest of dat hij nog moet komen? De test van vandaag ziet er nog wat feller uit qua kleur omdat ik deze net heb gedaan. Alvast enorm bedankt voor jullie antwoorden Groetjes!
Je hebt je ei nog niet gehad, nog even doortesten. De teststreep moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik denk dat hij morgen positief is
Mijn ovulatie testen werden nooit donkerder als jouw laatste test. Denk dus echt dat je eitje eraan komt een deze dagen!
Mijn teststreepjes op ovulatietesten zijn nog nooit donkerder geweest dan de controlestreep... blijven altijd lichter, maar mijn ei springt zeer zeker... Dus ik denk dat de jouwe ook (bijna) positief is.
Allemaal ontzettend bedankt voor jullie hulp en uitleg, heel fijn!!! Ik blijf maar gewoon doortesten dan, ook al dacht ik dat mijn ei al geweest was. Lichaam houdt me dus goed voor de gek!