Ik heb ondertussen die van trekpleister (zelfde als kruidvat) besteld, die komen morgen binnen... heb daar goede berichten over gehoord, dus donderdagochtend daarmee testen Morgenochtend nog 1tje, deze nu zijn van zwanger en kids
Ik heb precies hetzelfde als jou! Ook zo'n heel vaag streepje.En zondag mijn NOD. Ik dacht ook altijd waarom test iedereen toch eerder, maar nu ronde 6 en ik wil het zo graag weten dat je jezelf helemaal gek maakt. Ben heel benieuwd wat er bij jou uitkomt!
Deze zijn van 2, 3 en 4 oktober... Ik ben nog steeds in twijfel, dus wacht nu... Heb die van trekpleister binnen, dus wil graag testen, maar wacht denk ik toch tot zaterdag of zondag...
Lijk heel vaag iets te zien op die laatste 2, maar zeker weten doe ik het niet. Spannend, en dan duren de dagen lang hè?
Ik zie ook wel wat op die laatste. Je ziet iig verschil met die ervoor. Hoop het voor je! Begrijp dat je morgen weer gaat testen? Veeeel geluk Ik heb gister negatief getest en vandaag mijn nod. Nu zag ik 2 kleine roze rode sliertjes vanochtend bij het plassen. Nu bijna 12 uur verder heb ik gele afscheiding met 1 rood streepje (wel ietsiepietsie dikker) normaal word ik wel echt normaal ongesteld. Weet iemand of ik nog hoop kan houden of zal ik gewoon ongesteld worden ik weet dat iedereen anders is maar miss iemand met een zelfde verhaal? Ben bang dat ik ongesteld word dus durf pas morgen weer te testen als er nog geen menstruatie is
Mijn ervaring is dat ik gewoon ongesteld werd . Afgelopen cyclus ook iets van 3 dagen heel weinig wat roodachtige afscheiding, voordat het echt doorbrak. Heb het wel vaker gehad als ik dacht dat ik zwanger kon zijn. Of ik ben me er meer bewust van als ik dat denk, of ik stress zoveel dat het veranderd denk ik.
O dat had ik niet verwacht! Ik zag op woensdag je streepje zo duidelijk dat ik dacht dat de kV zeker wel iets zou doen! Nou twijfel ik of ik daar een streepje zie maar als jij irl niets ziet verbeeld ik het me vast.