Jawel ik zie heel vaag en ver weg ook wel wat hoor, maar omdat het zo vaag is en ik wel wat (menstruatie)krampjes voel, durf ik niet zo veel hoop te hebben. De teleurstelling is anders weer zo groot...ik ga zondag weer testen, als de streep dan iets duidelijker is dan krijg ik er vertrouwen in
Dit is de opgedroogde versie. Hier zie ik zeker een streepje, maar dit is dus de test van vanmorgen. Het resultaat na langer dan 5 minuten is dat nog betrouwbaar? Sorry voor m'n onzekerheid en al m'n vragen meiden. Het is ons eerste kindje en we zijn echt al wat langere tijd bezig maar ik ben nog nooit in de fase beland waarin ik kon gaan testen, altijd netjes optijd m'n menstruatie helaas. Omdat ik nu ergens het gevoel had dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn ben ik voor m'n Nod gaan testen. Heb er nog niet zo heel veel ervaring mee dus
Ik zie een streep zonder turen! Je bent zwanger sowieso. De mijne zag er ook zo uit. Zou om de dag testen met kV 2 voor 5. Dan zie je ze mooi oplopen.
@Nadieh0 ik vind deze test positief. Probeer het morgen ochtend anders nogmaals! Ik hoop voor je dat het mooi oploopt !
Die is positief hoor! Hij verscheen binnen de afleestijd. Na die tijd kleurt hij nog even verder. Niet twijfelen gefeliciteerd
Menstruatiekrampen zijn verwarrend genoeg de eerste symptomen van een zwangerschap. Het is natuurlijk nog vroeg en daarom kwetsbaar, maar het begin is er. Je test is positief!
Positief! Alleen je bent nog best vroeg, ik hoop op een mooie oploop voor je. Voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie bij de kruidvat test echt wel een streepje hoor! Gewoon morgen nog keertje testen, of als je zeker wilt zijn zondag. Dan is het echt wel opgelopen.
En inderdaad toen ik net zwanger was, had ik continu het gevoel ongesteld te moeten worden. Zegt echt nog niets!
Je moet wel binnen 5 minuten *iets* zien, maar pas na een half uur of een uur is ie goed opgedroogd, en dat is je daadwerkelijke streep.
Ik zie op beide testen een duidelijke streep hoor! Jij bent echt wel zwanger! Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook een menstruatieachtig gevoel.
Spannend meid, beide testen positief. En dat ongesteldheidsgevoel hoort bij zwanger zijn. Dat is de groei van je baarmoeder. Hoop dat je testen mooi oplopen.
Even een update vanuit hier, heb vanmorgen maar weer een testje gedaan en het is iets opgelopen tov gister. Langzaam aan word ik hier toch wel positief en hoopvol van! Nu fingers crossed dat ik maandag of dinsdag de knaltest in handen heb en het de goede kant op blijft gaan.