Hallo Ik ben nieuw hier en ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Ik ben er 17 januari achter gekomen dat ik ongepland zwanger ben. Nu heb ik eigenlijk niet echt een idee hoelang ik zwanger ben en hoopte dit een beetje af te kunnen leiden aan mijn testen. Ik heb vanaf toen elke dag getest. Ik dacht dan kan ik vergelijken met de testen van mijn andere 2 kindjes. Alleen lopen ze voor mijn gevoel niet op, waardoor ik dus denk dat ik al verder ben dan 4 weken of er is iets niet goed misschien? We hebben seks gehad tussen 25 dec en 5 jan. De precieze datum weet ik dus niet meer. Ook geen idee wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest, want daar was ik helemaal niet mee bezig. Even een toelichting. Onze kindjes zijn er gekomen dmv IUI, de laatste duurde 2,5 jaar. Ik had dus nooit verwacht dat 1x onveilige seks voor ons dit zou kunnen betekenen. Ook aangezien ik altijd n lange cyclus heb gehad... Fout gedacht haha. Maar ik ben dus benieuwd. Is er iets te tussen adhv deze testen? Ze zijn van 18 tot en met 21 jan Morgen krijg ik een echo en ik vind het enorm spannend of we iets te zien gaan krijgen of niet...
Gefeliciteerd! Zowiezo ben je wel langer als 4 weken zwanger aan de hand van al die knallers ben benieuwd wat er op d e echo te zien is morgen, en hoe ver je dus bent!
Haha, verwachtte je nog oploop met deze knaller dan knaltesten? Ik weer niet hoe ver je bent, maar in elk geval meer dan 4 weken. Gefeliciteerd, ik hoop dat jullie er toch blij mee zijn?
Sowieso verder dan 4 weken denk ik haha. Vind het niet zo gek dat je geen oploop meer ziet.. Gefeliciteerd, ben benieuwd hoe ver je blijkt te zijn morgen.
Ik denk niet dat deze testen verder op kunnen lopen haha Wat een mooi kadootje voor jullie. Althans ik neem aan dat jullie er wel blij mee zijn? Zo ja gefeliciteerd
Ik zou zeggen dat je zeker een week of 6 zwanger bent. Tenzij je voor de 25e december nog sex hebt gehad want dan kan het nog langer zijn
Haha ja het moet nog landen. Ik had het idee dat het nog donkerder kon ja. Als ik aan de datum denk... dan zal t niet echt verder kunnen zijn dan 5 weken denk ik.. Maar moet eerlijk zeggen dat ik gestopt ben met uitpluizen, want ik weet t gewoon niet. Niks voor mij, bij de andere 2 testte ik voor nod al en dan maar tuuuuren haha. En dit komt zo onverwachts.
Toch even gekeken. Als ik t goed bekijk kan ik niet verder zijn dan max 6 weken (iets minder zelfs). Of ik reken echt heel fout
Ze lopen niet op? Nee dat komt omdat ze niet donkerder kunnen. Gefeliciteerd! Zou niet gaan gokken hoe ver je nu bent en lekker de echo afwachten.