Wie weet dit? Ik lees wel eens dat je voorgedrukte streepjes kunt weg spoelen met een paar druppeltjes water. Maar kun je ook als je zwanger bent en het streepje is echt heel licht dat streepje ook weg spoelen? Nee toch?
Nee, mij nooit gebeurd. Spoel ze altijd door als ze wat verkleurd zijn en de streepjes, hoe licht ook, bleven gewoon zichtbaar
Als er twijfel is of het een indroogstreepje is kun je de test spoelen. Als het streepje dan blijft staan is het geen indroogstreepje.
Nee echte streepjes "spoel" je niet weg. Echter kunnen ook indroogstreepjes blijven staan na het spoelen. Dus als jij een streep hebt na afleestijd, die dmv water spoelen blijft staan, betekent dat niet dat je 100% zeker zwanger bent. Ook valse streepjes spoel je niet met water weg. Het is dus geen methode om te zien of een streepje (ongeacht wanneer die verscheen) na het spoelen betekent dat je zwanger bent
Hoe doen jullie dit dan? Want ik vind altijd dat ze vrij lang roze blijven waardoor een heeeel licht streepje lastig te zien is. Gewoon helemaal onder de kraan?
Nee... als de test is opgedroogd, moet je de test weer uitvoeren zoals je deed met urine, maar ditmaal met water