Hoi, wij gaan in Sept starten met iui. Nu ben ik ovulatie testen aan het uitproberen om inzicht te krijgen in m'n cyclus. Heb goedkope streepjestesten, moet ik de onderste nu als positief zien of moet ie nog donkerder?
Top, bedankt. Twijfelde aan mezelf. Dan hoef ik deze keer niet die dure clear bleu te kopen voor de iui maar werkt dit ook.
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop heel erg voor jullie dat de weg deze keer korter en prachtig mag zijn
Ik moet van het ziekenhuis de clearblue gebruiken maar na zoveel pogingen was ik er klaar mee.. Dus nu test ik altijd met dipsticks en wanneer ik denk dat ie positief is doe ik voor de zekerheid een clearblue ter bevestiging.
Zo deed ik dat vroeger ook. Maar wil nu zo weinig mogelijk druk en stress in het project baby2 dat ik besloten heb om dat niet meer te doen op die manier. Sensitest is positief bij lh van 25 en clear bleu bij 50 dus dan maak ik mezelf weer gek. Ga nu uit vd sensitest.
Even offtopic, maar wauw @Panter, wat spannend! Ik hoop van harte dat die lange weg jullie deze keer wordt bespaard. Heel veel succes gewenst! ♡
Ik vind dat zo'n gekke regel. Hier wilden ze dat ook, maar ik heb nog nooit in mijn leven een smiley op de Clearblue gehad terwijl ik toch echt elke maand topeisprongen heb. Die dipsticks werken toch ook gewoon zolang je weet hoe je ze moet aflezen? Raar beleid van de ziekenhuizen... Voor jou trouwens ook heel veel succes gewenst op jullie pad ♡
Ik vind de dipsticks inderdaad ook prima werken (behalve deze maand trouwens.... ik heb deze maand mn eisprong gemist door dipsticks die ik niet positief vond) Bedankt voor je succeswensen
Oké vandaag de volgende test... Nog een vraag. Ga ik volgende cyclus bellen bij de test van gisteren, is positief dus dan vandaag iui. Of ga ik pas bellen als de test zo is als vandaag.... Is morgen iui. Qua timing twijfel ik... Iemand raad?
Ik zou denken bij de test van vandaag. Je eitje springt dan na 24/48 uur dus je bent dan nog gewoon op tijd. Wel echt een prachtige knaller haha.
Ja he, de piek is nu op het hoogst. Dan is binnen 24 tot 48u toch eisprong. Stom he dat ik dan daar weer aan ga twijfelen haha. Bedankt voor je antwoord.
Ideaal!! Ik moet wel zeggen dat ik dit in net begin ook deed maar op een gegeven moment toch die cb erbij gekocht heb. Ter bevestiging. Wanneer ik oploop zie en de goedkope test bijna positief is ga ik cb erbij doen. Op die manier heb ik per ronde maar 2/3 cb nodig!
Je zou wel bij twijfel dan een clearblue kunnen doen. Ik kocht vaak 1 verpakking nieuw en dan de teststaafjes via marktplaats.