Hoi meiden, toch nog even in een apart topicje... Test was drie kwartier oud toen ik er een foto van heb gemaakt. Test heb ik gedaan om 14:00uur met opgevangen plasje van vanmorgen vroeg. Wat denken jullie???
Het lijkt op een heeeeeeeel licht streepje, ik zou over 2 dagen nog een testje doen als ik jou was Suc6!
Jij nog gefeliciteerd met het zwanger zijn!! Ik denk zelf toch dat te geen positieve test is..alhoewel wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik ben nl mijn cyclus even kwijt... Maar ga er zeker morgenochtend weer een testje tegenaan gooien!
Beetje irri.....heb net nog een test gedaan en die hartstikke negatief, geen T-streep op te zien. Blijkbaar dus zo gevoelig op ochtendurine??
Ochtendurine is vaak geconcentreerder, en met onchtendurine is je test ook nog vrij licht. Waarschijnlijk zie je daardoor niks met urine van later op de dag. Gewoon morgenochtend nog een testje doen, maar denk dat het wel goed komt hoor, als ik je testje van vanmorgen zie..
Hey happy, thnx!!! Ik ga morgenochtend weer testen. Pfoeiw..je hebt zelf ook al genoeg achter de rug zo. Wil je alvast voor 21 mei heel veel succes wensen!!
Wilde al zeggen dat het wel een heel licht streepje is. Jammer dat het niet gelukt is deze ronde.Succes bij de volgende
ik heb je test is goed onderhanden genomen...negatief. kleuren negatief met contraten lopen spelen...maar persoonlijk kan ik echt geen tweede streepje ontdekken hoor! sorry! maar je zou vandaag nog test doen hoe is die afgelopen ik kan t natuurlijk mis hbben he
sorrie meid ik had verkeerd gelezen sorrie sorrie sorrie ik ga voor je duimen voor de volgende keer X