had een licht positieve zwangerschaps test, dag erna niet meer. reactie op eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ks2011, Jan 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Afgelopen zaterdag had ik een licht positieve kruidvat test. We waren al voorzichtig blij. Maandag weer getest in de hoop dat hij donkerder zou worden maar helaas! Niets te zien! De test van zaterdag was echt wel positief dus vind het zo raar dat hij nu negatief blijft. Dacht eerst nog misschien zat er wel wat maar is het mis gegaan maar ben ook niet ongesteld....nu dacht ik zou hij positief hebben kunnen testen op een eisprong? Had daar wel symptomen van maar zat al op mijn nod (dag 34) ik gebruik ovulatietesten. 14 december had ik een bijna knaller maar de volgende dag was hij licht dus dacht dat hij snachts geknalt had. Zou het kunnen dat dat eitje nooit gesprongen is maar dus de 28e pas gesprongen is?.

Sorry voor het lange verhaal maar weet ff echt niet meer wat ik ervan moet maken!

Foto van de licht posi test
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/79555-albums14179-picture88165.html

Dit was mijn test opgedroogd helaas beschadigd geraakt.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/79555-albums14179-picture88321.html

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kan heel goed kloppen dat je ei de eerste keer niet is gesprongen ;)
    Aan je cyclussen te zien kun je id zomaar ee laat ei gehad hebben.

Wel je kansen goed benut?
    En test je wel door met je ovu testen...en welke gebruik je?

Hoop vragen hahaha :D

3. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Ja mijn cyclus is nog erg onregelmatig! Nee dacht echt dat ik mijn ei gehad had dus niet meer doorgetest stom stom! Gebruikte action ovutesten.

Hebben 1 x seks gehad, zondag. 1 dag dus na die posi zwtest. Heb alleen dus geen idee of mijn ei toen echt is gesprongen en wanneer. En of die zondag dus te laat is geweest. Hoop t niet!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als ik jou was ging ik de zwangerenkids gebruiken... Veel fijner ;) en dan kun je een hoop bestellen tegelijk.

Met zo'n cyclussen zou ik idd wel even doortesten altijd.

Ja je hoeft niet te laat te zijn geweest maar dat is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat het een hcg test is. Zou wel je nod 14 dagen daarna aanhouden zodat je een beetje wat weet.

Toch spannend ergens hahahaa want als je test niet oploopt zal het toch wel je ei geweest zijn...

Maar zeker nog een hcg testje doen hoor... Je weet maar nooit ;) misschien was je tweede testje niet goed

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Vorige cyclus deden de ovutesten het prima! Maar misschien maar overgaan op andere ja..
    Mijn nieuwe nod is dus 11 januari! Zou wel heeeeel typisch zijn want op die dag 3 jaar geleden testte ik positief van mijn dochtertje! :)
    Maar ga voor de zekerheid vrijdag nog maar van een testje doen! Bedankt voor je reacties!

6. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Had ik ook vorige maand! 14 dagen later werd ik ongesteld :x
    Heb je ook al een ovu test gedaan nu?

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik zie eerlijk gezegd geen duidelijk tweede streepje op je test.. Of is hij in het echt duidelijker?

Share This Page