Zo eentje, soms nog lichter http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/3d30b807d4ac48064800fdb8e7a10177.jpg (Van Google gehaald hoor)
Helaas is mijn test niet echt donkerder geworden.. Er zit maar 36 uur tussen, maar de eerste was savonds en deze smorgens. Nu had ik die dag nauwelijks gedronken dus dat smorgens of savonds zal niet heel veel uitmaken maar toch hoopte ik nu een duidelijkere streep te hebben.. Heel bang dat t toch mis gaat. Afwachten helaas
Heb je een foto? Dan kunnen we meekijken. Ik duim voor je meis, ik plaste ook einde van de middag duidelijkere streepjes dan in de ochtend
De controlestreep op test 1 is ook wat donkerder. En de belichting vd foto miss ook wat. Maar iig geen heel duidelijk verschil...
Ik ben op reis dus dat gaat helaas niet. Dit was de test na n uur: De "ingedroogde lijn" van vandaag is wel donkerder dan die van vrijdagavond. Ach ja, zit niks anders op dan afwachten!
testen zijn ook pas goed vergelijkbaar als ze opgedroogd zijn. dus als deze donkerder is ben ik nog positief gestemd hoor meis!
Dag dames, Ik deed gisteravond nog een testje maar deze was toch zelfs miss nog wat lichter. Ik was eigenlijk zo goed als zeker van een miskraam.. Toch voor de zekerheid vandaag op mijn NOD een CB digital met indicator gedaan en hier t resultaat 😁 Het hcg level lijkt me dus in orde voor mijn termijn (voor zover dat betrouwbaar is) maar dit strookt niet met de lichte testjes vh Kruidvat iig. Ik ben weer even blij!