Ik heb opbeurende, positieve ervaringen nodig Heb vanmiddag (zaterdag) een dik positieve ovulatietest. (Vanmorgen een bijna positieve) Alleen nu is man lief een weekend weg en komt morgenavond pas thuis! Als vanaf nu 24/36 uur duurt tot eisprong is morgenavond klussen aan de late kant (maar ga het wel doen). Ik heb donderdagavond nog wel geklust, maar dat is wat vroeg.. ik baal dus enorm dat hij er niet is. Iemand zwanger geworden Door seks paar dagen voor, of net na ovulatie?
Hey meis zou zeker nog kunnen hoor heb ik al heel vaak hier gehoord en na springen van je ei is hij nog 12 uur bevruchtbaar dus zou zeker nog poging wagen zodra hij thuis is heel veel s6 en klus plezier hoop op een mooie test over 2 weken dikke digi knuffel 😘
Morgen heb je nog steeds grote kans, kan yot max 36 uur erna springen dus dan heb je zoiezo tot maandag zelfs en ei leeft ook nog max 12 uur en je heb nog een voorraadje liggen van donderdag, lees dat er vaak van 3 a 4 dagen voor eisprong zelfs zwanger zijn dus
Ik ben dus zwanger geworden van ongeveer 5 dagen van tevoren, heb er zelfs een topic voor gestart of ik mijn donor (ik ben een BAM) nog wel zou moeten laten komen want ik had 1 dag voor kerst zelfinseminatie gedaan en bleek ik 5 dagen later op dinsdag bij een echo ''net'' me eisprong te hebben gehad...shiiitttt Ik heb het maar gelaten voor wat het was en dacht volgende maand beter....en donderdag tot mijn verbazing positief getest, het kan dus zeer zeker wel!! ik wens je veel succes! Hier is dat topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/605157-donor-laten-komen-niet.html
Zaad kan zelfs 5 tot 7 dagen overleven. Daarnaast 'leeft' een ei max 24 uur ipv 12 uur. Dus ook na de eisprong ben je nog max 24 uur vruchtbaar.
Ik krijg weer iets meer hoop, thanks! Al baal ik nog steeds.. je hebt toch het gevoel dat je dan "moet" klussen voor succes. Maar goed, ook dat geeft geen garantie..
Ik had in januari 2015 (de 19e) dat ik een positieve ovulatietest had en de 20e niet meer. Maar ivm werk hebben we het de 22e pas gezellig gehad. Achteraf gezien is het wel raak geweest maar werd het een bbz.
De ovulatietest is vandaag nog steeds positief, maar wel iets minder knal. Heb ook nog steeds wat buikkramp onderin, dus denk dat hij in de loop van de dag echt springt. Dus ik kan manlief nog even verrassen met een vrijpartij als hij thuis komt, ha ha!