Willen jullie met me meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BBKane, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik heb vandaag dan eindelijk een echte negatieve test. Het heeft even geduurd. :confused: Ik weet niet zo goed hoe ik het dan allemaal moet lezen. Een lange eisprong, dat bestaat niet.
    We wachten het maar gewoon af. Het is de eerste ronde nog maar. Als we ronde twee in moeten gaan, dan ga ik gewoon testen vanaf dag 5. Dan kan ik waarschijnlijk duidelijker zien wanneer ik positief ben.

Ik zie net dat we allebei in de zelfde periode moeten gaan testen. Ook zie ik dat we allebei voor een derde kindje gaan. Spannend hoor!

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja, we mogen bijna op dezelfde dag gaan testen. Wij zitten in ronde twee, ik verwacht er maar niet teveel van. Vorige ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was maar dat was niet zo en ik was zeeeer verbaasd.
    We kunnen eindelijk gaan aftellen. Ik heb ook ovutesten gebruik en kreeg wel duidelijk een Lh piek maar dat wil ook niet altijd wat zeggen.
    Fingers cross!

3. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ja, spannend he? We kunnen inderdaad gaan beginnen met aftellen. Ik ben er nu veel meer mee bezig dan bij de eerste twee. Is op zich ook niet zo raar, want toen was het vrij snel raak. Nu is het ook voor eerst dat ik bij een zwangerschapsforum zit. En dat is niet echt bevoordelijk. Hahaha.... ik ben er nu zo enorm mee bezig.

We gaan gewoon duimen!

4. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Oh, leuk. Jij ook voor een derde, ik ook. Ik heb twee meiden en we willen graag nog een derde kindje. Ook ik was snel zwanger van de andere twee. Ik hoop net als jij dat het nu ook snel raak is. Mijn nadeel is dat ik al 35 jaar ben, dan ben je minder vruchtbaar. We zitten nu in ronde twee en de vorige ronde zijn we net na mijn eisprong begonnen. Dus ......... het kan nog goed komen.
    Nu aftellen......

Deel Deze Pagina