Willen jullie mij aub helpen met zoeken ?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 29 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Inderdaad, onze rode kater had ook hele felle blauwe oogjes toen hij kitten was, nu zijn ze geel geworden.. maar ja, wat maakt dat nou uit? :(

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind ze een beetje eng en lelijk, sorry!

Wij hebben zelf een asielkat die een jaar oud was toen we hem kregen. Het is een gewone huis-tuin-en-keukenkat, maar hij komt ook buiten en als ik een raskat zou hebben, zou ik bang zijn dat mensen hem stelen.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt voo de reacties. Ik heb er ook heel goed over nagedacht dit is niet ineens iets wat ik gelijk vandaag heb besloten. Ik wil heel graag een kitten die ik zelf kan opvoeden waarmee ik kan spelen, kroelen zien opgroeien. En als ik ook een kitten krijg dan blijft hij ook bij ons tot hij of zij :) overlijd :( Maar sowieso stel het word echt heeeel anders dan dat ik vanmezelf verwacht stel dat ik er enorm bang voor ben omdat hij te hyperactief is. Dan gaat hij/zij niet naa het asiel maar naar mijn zus die nu al staat te sprinngen dat zij hem dan mischien mag. Wat ik toch nie verwacht.

@Anique nee tuurlijk maakt dat niet uit, ik zei ook het liefst, omdat ik kittens met blauwe oogjes gewoon veel leuker vind. Het is tuurlijk geen must ;) Maar je hebt bijvoorbeeld ook ras katten bijv de Turkse Van en sommige hebben dan bijvoorbeeld 2 verschilledde kleur ogen die vind ik dus eng :)

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @chantal1984 Je hebt een pb meid

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Je kan het ook in dierenwinkels vragen die weten vaak ok wel waar je heen kunt gaan..........

6. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

een kat 'lenen' zou ik zowiezo niet doen!
    die kat is dan ook helemaal gestrest omdat hij je huis niet kent, dus zou ook niet lief/rustig gaan liggen..

Prima idee om met n kitten te beginnen!
    Weet zeker dat je niet meer bang bent als je m zo op ziet groeien..

ik wil ook nkitten! haha maar heb al 2 katten...

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Geeft niet hoor, veel mensen vinden ze lelijk.
    Je houd er van of niet :D

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik vind ze leuk en grappig :D vooral die rood met wit vind ik erg leuk!
    En zo'n schildpad vind ik ook erg mooi,thuis bij mijn moeder hadden wij 2 gewone katten met schildpadkleur.
    Ik vind van die naaktkatten ook zo leuk :D

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Wup ik heb even gegoogled en ik ben helemaal verliefd op het ras :)
    Mijn man komt net thuis en die vind ze ook onwijs leuk :D

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    We hebben nog een kitten :)

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben sinds deze week 4 kittens, want onze poes is bevallen. (1 zwart, 2 grijs met wit, 1 lichtgrijs)
    ;)

En geen idee watvoor kleur oogjes ze hebben, de oogjes zitten namelijk nog dicht :)

12. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik ben zelf een voorstander van het asiel.
    maar aangezien je een kat met blauwe oogjes wilt hebben, word de keus vaak superklein.
    toen ik op zoek ben gegaan voor een kat, heb ik mij voorgehouden dat ik niet naar het uiterlijk ging kijken, maar of ik een klik met de kat zou krijgen.
    dat vond ik belangrijker.
    heb nu 2 katten uit het asiel, frits was 9 maanden & sophie was drie maanden.

op de abraham van stolckweg in rotterdam hebben een een fijne asiel, daar heb je 6 woonkamers waar katten rond lopen, en niet in kooitjes zitten, zo zie je precies welke kat naar jou toe trekt.

veel succes met de keus die je gaat maken.

13. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ahhhh neee ind ze erg schattig, wat een lieve grote oren :D
    je krijgt er ook mooie kittens van zeg!

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) Die in die laatste link zijn zooo grappig :)

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die kleintjes zijn ook zo ontzettend leuk, ze zijn vandaag alweer 8 weekjes! Nog een paar weekjes en dan gaan ze alweer verhuizen naar hun nieuwe baasje (op 1 na, die is nog niet verkocht). Je zou ze het liefst allemaal willen houden :D

Deel Deze Pagina