In de zomer kom ik er altijd wel uit, sneakers zitten prima. Maar in de winter draag ik vaak van die halfhoge laarsjes (met geen of klein hakje), maar eigenlijk moeten deze iets breder zijn dan de standaard. Wie weet er leuke merken die dat hebben? Heb net 2 km op mn schoenen van vorige winter gelopen en gewoon een pijnlijke kleine teen nu. Dus voor het mooie zijn deze schoenen gewoon te smal. Nu online maar op zoek, in de winkel passen zit er nu helaas niet in.
Ik heb hele brede voeten en kan deze winter in mjus laarzen ann rocks had vorige winter En heb sp poelman ook dit seizoen
Na de lockdown naar een speciaalzaak gaan, die verkopen meerdere merken met breedtematen en kunnen bovendien opmeten welke maat je moet hebben (bv. H of K). Ik heb zelf eigenlijk altijd Durea. Als je breedtemaat H hebt, heeft Van Haren ook nog wel eens aardige modellen (van Medicus). Ik heb K, dan is de keuze daar helaas beperkter...prijs is nl wel leuk voor een paar schoenen ‘erbij’.
Hartjes heeft ook breedtematen, sommige modellen zijn voor een wat oudere doelgroep , maar ze hebben ook gewoon leuke modellen ertussen, lopen heerlijk. En Gabor heeft ook veel prima keus, Tamaris valt soms ook wat breder.
Dr. Martens model 1460 is ook breed. Even er op letten dat je geen '1460 Pascal'-uitvoering hebt; die zijn weer een stuk smaller.