Dank je wel, Mickey! Maar voor zover ik weet kun je maar 1x stemmen per account.. Maar desondanks toch bedankt voor de moeite!!
Nee klopt, hij zegt er idd niks van, da's niet helemaal goed ingebouwd! Ik heb geen flauw idee of ik er 2 van jou heb gehad, heb vandaag wel meerdere stemmen gekregen namelijk!
Upperdepup! Ik sta nog steeds op drie, maar er zit er eentje op m'n derde plek te azen(nog maar 10 stemmen verschil) Is d'r sinds vrijdag eentje voorbij komen kachelen en die zit nu aan over de 900 stemmen.. Waar die die vandaan trekt?!
Even update. Ben inmiddels onderuitgezakt naar plaats nummer 6. Kwamen er ineens een stil heel erg hard opzetten. Dus ik baal daar best behoorlijk van. Zou zo jammer zijn als alle moeite voor niks was!
Update vandaag. Ik sta er niet best voor, ben de afgelopen 2 dagen eruit geknikkerd en sta nu op plaats 11. Wie wil mij helpen??
Bloem, dank je wel!! Vandaag is de laatste dag om te stemmen en ik sta nog steeds op plaats 11.. Ik wil zo graag! Nog iemand die mij wil helpen stemmen??