Willen jullie mij helpen met delen?

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

    wanna be a mama Bekend lid

    16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik werk sinds kort als vrijwilliger op een boerderij. Deze wordt gerund door 2 superlieve mensen. Sinds kort zijn zij gestart als zorgboerderij..de boerderij is er perfect voor. Zo zijn er verschillende dieren..pony's die tevens ingezet worden als co-coach bij ponypower voor kids en paardenkracht voor pubers. De pony fungeert hier als spiegel voor kinderen die moeilijkheden ervaren en/of weinig zelfvertrouwen hebben. De coach vertaalt dit vervolgens en zo word er verder gewerkt naar een oplossing. Hierover is meer te vinden op de websites.
    Naast de pony's is er meer kleinvee zoals geiten, alpacas, eenden, kippen, varkens etc. En natuurlijk de koeien.
    Het is een boerderij die van alle markten thuis is..het opleiden van stagiaires die een agrarische opleiding volgen is ook onderdeel.
    Zoals ik al zei zijn ze recent gestart als zorgboerderij. De boerderij is gelegen in Beltrum..een mooi dorpje in de achterhoek, maar niet bij iedereen bekend.Om deze mooie boerderij wat meer bekendheid te geven zou ik jullie willen vragen het onderstaande te delen op jullie facebook.. Kleine moeite en je zou me er een groot plezier mee doen :).

    Jezelf leren kennen door de ogen van een paard:
    Www.deweidenpaardencoaching.nl

    Tevens gestart als zorgboerderij
    Www.de-weiden.nl

    Heel erg bedankt..als dit niet mag hoor ik het ook graag.
     
  2. jupke

    jupke Niet meer actief

    Mooi initiatief.

    Weet niet of dat je het hier wel mag plaatsen. Misschien even met beheer overleggen?
     

Deel Deze Pagina