Nee doe het wel zonder pijnstillers Ik heb vorig jaar een tongpiercing laten zetten en was heel bang Op moment dat ze hem bij me aan het zetten waren voelde ik niets hij zat er al in, dus jah nu je het zegt zou het idd wel kunnen liefs winnie
Ik raad je dan ook geen pijnstillers aan, Winnie. Maar goed, dat zie je pas als je op de linkjes klikt.
Ben net aan het kijken jah Maar bij jou deed het ook echt geen pijn op je enkel gewoon aan de buiten kant dat mensen het kunnen zien : liefs winnie
Zoals je hebt kunnen lezen zit mijn tattoo (nou goed, één van mijn tattoos) op de binnenkant van mijn enkel. Ik heb dus geen persoonlijke ervaring met de buitenkant van mijn enkel. Anyway... Ik verwacht natuurlijk wel een foto in je album als het gebeurd is. Groet'n en succes ermee! Belle.
ik heb er een aan de buitenkant van mijn enkel en dat doet echt geen pijn, eerder een irritant gevoel. wil ook nog zeggen dat ik dit een heel mooi gebaar vindt, sterkte met het verder verwerken van dit verlies meid!
Hoi winnie, Wat speciaal dat je er over na denkt om een tattoo te nemen ter nagedachtenis van je oma. Op me linker onderbeen heb ik een tattoo laten zetten ter nagedachtenis aan me vader die iets meer dan 3 jaar geleden overleden is. Ik heb gekozen voor een roos. Het laten zetten van de tattoo was een beetje vervelend ivm de lijntjes zetten. Maar het in kleuren voelde ik niet. Heel veel succes alvast Ps ik hou ook niet van naalden. Groetjes Chanel.
idd, de lijntjes zijn vervelend, maar het inkleuren kriebelt haha, ik heb er ook een op de buitenkant van mijn enkel, alleen toen ik hem liet zetten deed het wel ff pijn maar komt, ik ben ook zo bang haha, en ik ging er naar toe om afspraak te maken, denk kan me nog ff voorbereiden haha, dus afspraak gemaakt, nog effe in de winkel rond gegeken voor piercing voor me vriend en ineens zegt die man heb je dalijk ook tijd? want als mijn afspraak niet komt kan jij wel, ik zo eh ok, maja dat was dus ineens een shock haha, maar achteraf gezien valt het allemaal wel mee, dit vervelend maar niet pijnlijk, maja als je iets kleins hebt, is het zo gebeurd..
Ik heb een tattoo op de buitenkant van m'n enkel en ik vond 'm wel een beetje pijnlijk maar ik heb dan ook vrij slanke enkels... Maar goed, het deed maar een beetje pijn en mijn tattoo was binnen tien minuten klaar! Het apparaatje waarmee de tattoo wordt gezet lijkt trouwens niet eens echt op een naald (vind ik) het is meer een klein machientje met een puntje eraan! Het geluid vond ik erger, dat lijkt wel heel erg op de tandartsboor...
Nou ik ben heel benieuwd vind toch de enkel wel iets moois Ik ga vrijdag nacht eerst lekker een weekje op vakantie en als we terug komen hebben we samen nog een weekje Dan gaan we kijken in de tattooshop in goirle, als ik iets heb gezien laat ik het jullie wel weten en de pijn jah ........... liefs winnie
HOI Winnie Ik ben geen trotse eigenaar van een tattoo, niet dat ik het niet mooi vind maar het laten zetten (de naaldjes enzo) staat me nog te erg tegen. Mijn man heeft wel tattoo's. Daar heeft hij heel heel lang over nagedacht en 2 jaar terug moest het gebeuren, een band om zijn arm. We zijn bij verschillende shops geweest en hebben heel wat boeken doorgebladerd maar konden eigenlijk niets vinden wat hem (en mij) aanstond. Tot dat we bij Gerrit-Jan uitkwamen daar vonden we een hele kleine tattoo die we erg mooi vonden (tribal) alleen tja manlief wilde toch een band. Dit bleek geen probleem er werd gewoon een band voor hem getekend in die stijl, daarna de tekening bekeken en daarna laten zetten. Een jaar later was de andere arm aan de beurt en weer werd er speciaal wat voor mijn man getekend in de zelfde stijl. Nu wil mijn man straks zijn band laten uitbreiden en het liefst wil hij dat de naam van de kleine er straks in verwerkt wordt. Een lang verhaal (sorry) maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je misschien kunt informeren of ze ook voor jou iets kunnen ontwerpen zo kun je zelf er ook nog een persoonlijke draai aan geven. Groetjes ps de Gerrit-Jan die mijn man getatoeerd heeft heeft ook meegedaan met in holland staat een huis (hij tekende toen even wat rozen op de muur van zijn buurvrouw) en soms zie je hem nog wel eens voorbij waaien als interieurontwerper, hij heeft van die spikes door zijn kin/onderlip)
Ik kan die man me niet zo voorstellen heb wel vaak gekeken maar weet het zo niet meer Waar woont die man : Ik zelf in tilburg dus jah om ver te reizen voor een tattoo schiet ook niet echt op. liefs winnie
Heej sterretjuh Ik heb de foto's van je tattoo's gezien heel mooi. Heb je ze allang : En die ene was op je enkel deed die echt niet pijn veel liefs winnie
Ik heb een ook een tattoo op mijn enkel (helemaal rond de knokel) en dat heeft ook geen pijn gedaan. Ik heb een enorm lage pijngrens en wordt al misselijk als ik nog maar aan bloed en naalden denk Ik denk dat je vooral goed moet zien bij wie je de tattoo laat zetten want ze zijn niet allemaal even deskundig. Bij de ene doet het al meer pijn dan bij de andere (sommige gaan te diep). Wat ik gedaan heb als ik ze ben gaan laten zetten is een vriend meegenomen die heel de tijd tegen me heeft zitten praten zodat hij men aandacht kon afleiden. Heeft geholpen want voor ik het wist stond ze erop! Enne, ik vind het een heel mooi gebaar. Op die manier is ze dan ook altijd bij jou, waar je ook maar gaat en ik zou het idee hebben dat ze dan ook alles kan meemaken! Gewoon doen zou ik zo zeggen
Hoi Marisha Mag ik je tattoo eens zien als je een foto hebt : Wel fijn om te lezen dat je ook zo'n enorme lage pijngrens en toch geen pijn hebt gehad Ik ben benieuwd of je een foto hebt die ik mag zien Veel liefs winnie
Wel moest ik hem vinden zou je hem mogen zien! Heb even zitten zoeken naar de foto's die getrokken zijn toen ze hem aan het zetten waren maar vind ze niet. Zal straks of morgen een foto trekken en die zal ik je dan PBen.
Ik ben vandaag naar de tattooist geweest en heb een hele mooie gezien Precies wat ik wou hebben en wat me doet denken aan mijn overleden oma, kan van de week ff bellen voor afspraak want hij zat 3 weken vol Nu nog de moed om het echt te laten doen terwijl mijn wil heel sterk is We zullen zien liefs winnie
valt reuze mee hoor net als wat ik bij meerdere lees het is soms een beetje irritant gevoel (kriebelt) maar pijn nee dat kan ik niet echt zeggen (heb er zelf 2 , in me lies en 1 op me pols) ik vind het een heel mooi gebaar naar je oma toe wens je dan ook veel plezier met het zetten van je tattoo