wij nemen een pauze vanwege dingen die er nog moeten gebeuren en omdat we er te veel mee bezig zijn maar ik kom af en toe wel ff kijken hoor maar ik kom zeker weer terug want daar is het hier veels te gezellig voor heel veel liefs samantha
een pauze kan nooit kwaad, maarre, niet vergeten te klussen hoor!! hopelijk tot snel (mét een nieuwe banner)
ja ik hoop ook dat ik met een andere banner terug kom en ik vergeet zeker niet te klussen ik zet hier ff mijn banner neer ik hoop dat ik straks een andere banner heb staan
nou meid heel veel suc6 ik had afgelopen maand ook een pauze genomen en ik kwam terug met een andere banner hoop voor je dat dat bij jou ook het geval zou zijn heel veel suc6 toi toi toi
ik ga nou weer een paar dagen weg want mijn klus dagen komen er aan 21/06/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 04/07/06 Een beetje vruchtbaar 05/07/06 Vruchtbaar 06/07/06 Erg vruchtbaar 07/07/06 Eisprong 12/07/06 Innesteldag 21/07/06 Vanaf hier kun je testen maar het is zulk warm weer je blijft gewoon aan elkaar plakken
hahaha!!!! Da's inderdaad waar ja!!! Van dat plakken dan natuurlijk!! Nou meid, succes met de klus dan maar weer Geniet ervan...