Meiden, even jullie kennis nodig, aangezien ik dit nog nooit heb meegemaakt in al mijn tempjaren. Voor mijn ei is mijn temp 36.4. De dag na ei is hij 36.6 en stijgt de dag daarna door naar 36.7 en de dagen daarna tot 36.9. Dit gaat al jaren op deze manier. Nu heb ik al 4 dagen na ei telkens maar 36.6. Ei is duidelijk gepot dmv ovu testen en ovulatiepijn, dus dat hij heeft plaatsgevonden ben ik 100% zeker van. Ik vind het gewoon heel vreemd dat hij op 36.6 blijft hangen en dus niet verder stijgt. Iemand een idee hoe dit kan? Is het wellicht een slecht ei geweest door hoge stress die ik in de eerste week van deze cyclus heb gehad?
ok strange... na 4 dagen 36.6 te hebben gehad, was hij vanochtend 37,0. Een flinke stijging dus. Maar eens zien waar dit eindigt deze maand
Ik heb geen idee waar het door zou kunnen komen? Ik had je graag willen helpen! Hopelijk blijft hij nu gewoon 9 maanden hoog
tnx. het ziet er idd raar uit in mijn kaartje en absoluut niet wat ik herken.. ach... wat je zegt: nu maar 9 maanden hoog blijven