Vraagje kaartje ff.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door manouk81, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Hoi dames,

Mijn temp is nu mooi gestegen na mijn pos. ovulatie test. Ik ben 2 dagen ziek geweest waardoor de temp op discarted is gezet. IK snap alleen niet waarom ff nog geen DPO aangeeft. Komt dat door de 2 dagen dat de temp niet klopte ivm ziek zijn? Of geeft hij dat pas aan als je temp een paar dagen hoog is? Wanneer denken jullie dat mijn eisprong is geweest?

3d69a1 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp die 2 op discard veroorzaken het probleem! Haal ze eens van discard! Ik denk dat ff hem dan precies na die 2 dagen zet of morgen na een hoge temperatuur een dag later.

Ik denk dus cd 18.

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Bedankt voor je tip! Ik heb de 2 dagen net op discarted gezet, als ze er niet op staan geeft hij ook geen eisprong aan. Misschien dan toch wachten na morgen? Kan het zijn dat hij dan ineens toch de eisprong op dag 18 zet? Ook al is het dan al dag 21?
    Mijn cyclus is meestal rond de 27-30 dagen, is een LF van ongeveer 10 dagen voldoende om zwanger te raken?
    Na de zwangerschap van mijn dochter is mijn cyclus iets korter maar wel veel regelmatiger geworden.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sorry vergeten erbij te zetten ff geeft pas eisprong aan na 3 dagen hogere temperatuur te hebben gevonden. Je kunt voor de gein bij morgen eens een hogere temperatuur invullen kijk maar wat ff doet. Dan haal je hem daarna weer weg. Het is tenslotte maar een computerprogramma.

5. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Je hebt gelijk! Dan geeft hij de eisprong inderdaad aan op dag 18.
    Wat wel vreemd is dat er een open rondje komt te staan. Dat heb ik een paar keer eerder gehad in mijn kaartje. Weet jij wat dit betekend? Is een lf van 10 dagen lang genoeg om zwanger te raken?
    Wat trouwens ook heel vreemd is, het kaartje dat ik had bij de zwangerschap van mijn dochter is verdwenen uit ff, terwijl de maand voor de cyclus dat ik zwanger werd nog wel te zien is. Staat dat zwanger kaartje ergens anders misschien?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Een open bolletje is ander tijdstip. Een lf tussen de 10 en 16 dagen is normaal. Er zijn wel meiden hier op het forum die zeggen met tarwekiemolie de lf iets langer te kunnen maken, maar ook dat het juist onregelmatig maakt.

Gebruik je de app? Op de gewone site kun je al je cyclussen terug zien in cycle list.

Ik denk wel dat je op het wachtbankje zit hoor ;)

7. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Bedankt voor je tips! Ik dacht dat een open bolletje ook een vage temp. betekende maar dat valt weer mee! Het kaartje op de website is ook niet meer terug te vinden. Erg vreemd dat deze ineens verdwenen is (Heb natuurlijk ook bijna 2 jaar niet gekeken maar die van de maand voor ik zwanger ben is nog wel te vinden.

Ik zie dat jij 30 sept. naar de gyn gaat? Heel veel succes! Is je eerste kindje wel spontaan zonder hulp gekomen? Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Deel Deze Pagina