zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? FF twijfelt en ik ook. ik twijfel vooral omdat mijn 3 ovu testen negatief waren, en dan ook echt negatief. en mijn bmm slijm ook nog creamy is en mijn temp nu na mogelijk eisprong lager ligt dan vorige cyclus.
Ik kan er ook niet duidelijk iets anders van maken, ik zou het alleen in de gaten blijven houden, misschien komt je eisprong later nog en is het dan wel duidelijker.
Ik had dat vorige cyclus ook. Op dag 8 zette ff een stippelkruis omdat er een dipje in mijn temperatuur zat. Zelf had ik niks gevoeld en ook geen slijm. Toen ik doorging met temperaturen verzette hij het kruis naar dag 14, toen naar dag 18 om vervolgens een rood kruis te zetten bij dag 31. Het zou bij jou ook kunnen omdat er een dipje in je temperatuur zit. En wat gebeurd er als je alles weghaalt behalve je temperatuur?
als ik de creamy's weghaal dan verdwijnt het kruis. de ovu testen heb ik net pas ingevoerd, FF zette het kruis toen ik mijn temp van vanmorgen invoerde. ik wacht wel af....
Zolang er een stippellijn staat is FF ook niet 100% zeker... ik zou er nu nog niet te veel waarde aan hechten....
Ik denk dat je eisprong nog moet komen, als je temp morgen iets lager is zal het kruis wel weg zijn.. je hebt idd alleen nog maar creamy gehad, ook als je vruchtbare afscheiding krijgt zal ff het kruis weghalen ff twijfelt zelf ook idd!!