he? nu al?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Naomi86, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? FF twijfelt en ik ook.

ik twijfel vooral omdat mijn 3 ovu testen negatief waren, en dan ook echt negatief. en mijn bmm slijm ook nog creamy is en mijn temp nu na mogelijk eisprong lager ligt dan vorige cyclus.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik kan er ook niet duidelijk iets anders van maken, ik zou het alleen in de gaten blijven houden, misschien komt je eisprong later nog en is het dan wel duidelijker.

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik had dat vorige cyclus ook. Op dag 8 zette ff een stippelkruis omdat er een dipje in mijn temperatuur zat. Zelf had ik niks gevoeld en ook geen slijm. Toen ik doorging met temperaturen verzette hij het kruis naar dag 14, toen naar dag 18 om vervolgens een rood kruis te zetten bij dag 31.
    Het zou bij jou ook kunnen omdat er een dipje in je temperatuur zit. En wat gebeurd er als je alles weghaalt behalve je temperatuur?

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    als ik de creamy's weghaal dan verdwijnt het kruis. de ovu testen heb ik net pas ingevoerd, FF zette het kruis toen ik mijn temp van vanmorgen invoerde.

ik wacht wel af....

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zolang er een stippellijn staat is FF ook niet 100% zeker... ik zou er nu nog niet te veel waarde aan hechten....

6. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik denk dat je eisprong nog moet komen, als je temp morgen iets lager is zal het kruis wel weg zijn.. je hebt idd alleen nog maar creamy gehad, ook als je vruchtbare afscheiding krijgt zal ff het kruis weghalen ;) ff twijfelt zelf ook idd!!

7. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    en idd, mijn temp was vanmorgen weer laag. dag stippellijnkruis :)

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik denk inderdaad dat je ei nog moet komen..

Deel Deze Pagina