jaa een tablet.......en nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja ja ook wij hebben nu eindelijk een tablet hihi
    Maar goed, we weten niet zo goed wat nu.
    We hebben de tablet eigenlijk meer voor onze oudste. Zodat ie in moeilijke/drukke situaties ( hij heeft autisme ) zich wat terug kan trekken/weer tot zichzelf kan komen.

Nu had ik gelezen over allerlei apps. Maar waar kan ik nou leuke en leerzame apps vinden?
    Cijfers en rekenen vind Erik geweldig. En we zoeken dus zoiets. Maar ook spelletjes zoals 3 op een rij met diamantjes ( had een vriendin van me ) vind ie geweldig.
    Ook leren schrijven en lezen vind ie leuk.

Weet iemand een leuke site voor me wat niet in het engels is?

alvast bedankt! :)

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    wat voor tablet heb je?

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Een tablet en wat nu??? Forummen :p

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    een Yarvik
    Geen mega dure dus ;)
    Zit wel android 2.3 op. Dat was het enige wat we wisten dat van belang was hahaha

5. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Zit denk ik geen androidmarket op maar een andere variant, iets met getjar ofzoiets daar staan dan apps in
    En als je gewoon op zoeken duwt kun je bv kids intikken en krijg je spelletjes te zien

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vaak zitten op deze tablets niet de originele market maar een Chinese market. Niet heel lullig bedoeld maar heb deze ook op een blauwe maandag gekocht en het was 3 keer niets:) het scherm werkte niet goed tenminste niet zo soepel als de wat duurdere tablets wat je toch wel nodig heb in spelletjes.. Alles gaat super langzaam.
    Mijn man heeft hem wel geflasht toen ging het iets beter maar geweldig was het niet. Ik heb hem uiteindelijk weer verkocht dus goedkoop was toch weer duurkoop geworden helaas

Nu hebben wij een iPad een wereld van verschil.

Deel Deze Pagina