ja ja ook wij hebben nu eindelijk een tablet hihi Maar goed, we weten niet zo goed wat nu. We hebben de tablet eigenlijk meer voor onze oudste. Zodat ie in moeilijke/drukke situaties ( hij heeft autisme ) zich wat terug kan trekken/weer tot zichzelf kan komen. Nu had ik gelezen over allerlei apps. Maar waar kan ik nou leuke en leerzame apps vinden? Cijfers en rekenen vind Erik geweldig. En we zoeken dus zoiets. Maar ook spelletjes zoals 3 op een rij met diamantjes ( had een vriendin van me ) vind ie geweldig. Ook leren schrijven en lezen vind ie leuk. Weet iemand een leuke site voor me wat niet in het engels is? alvast bedankt!
een Yarvik Geen mega dure dus Zit wel android 2.3 op. Dat was het enige wat we wisten dat van belang was hahaha
Zit denk ik geen androidmarket op maar een andere variant, iets met getjar ofzoiets daar staan dan apps in En als je gewoon op zoeken duwt kun je bv kids intikken en krijg je spelletjes te zien
Vaak zitten op deze tablets niet de originele market maar een Chinese market. Niet heel lullig bedoeld maar heb deze ook op een blauwe maandag gekocht en het was 3 keer niets het scherm werkte niet goed tenminste niet zo soepel als de wat duurdere tablets wat je toch wel nodig heb in spelletjes.. Alles gaat super langzaam. Mijn man heeft hem wel geflasht toen ging het iets beter maar geweldig was het niet. Ik heb hem uiteindelijk weer verkocht dus goedkoop was toch weer duurkoop geworden helaas Nu hebben wij een iPad een wereld van verschil.