Wat deed ie nou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gisteren de kleine wat minder goed gevoeld. Alleen als ik ging liggen voelde ik hem diep van binnen...hij zal wel zo liggen dat je hem alleen diep van binnen voelt. Vandaag ook weer zo, en kriebels onderin diep..

GIsteravond toen ik ging slapen ging hij me opeens tekeer, alsof er een machinegeweer in mijn buik afging......

Mijn hemel..hij bleef maar schoppen en veeeeeeeel en snel achter elkaar..en dan telkens flinke stampen op mijn blaas, zooo pijnlijk tranen in mijn ogen..

Wat ik me dus afvroeg, wat was hij nou aan het doen...? De ene schop was nog niet af of de volgende kwam eraan, leek wel of hij aan het hard lopen was met armen en benen zeg maar..

Werd er gewoon misselijk van.

Doen die ukkies van jullie ook al aan hardlopen?

Vroeg me af wat ze dan doen?

En ik voel hem heeeeel vaak op een dag heen en weer schuiven, soort kriebelgevoel is dat, kennen jullie dat ook?

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

nou die van mij doet aan mmw vechten hihih...
    je moet maar zo denken liever zo voelen dan niets voelen want dat maak je onzeker...
    en ook bij mij staan af en toe de tranen in me ogen van het gevecht binnen in me buik en kan echt soms wel inelkaar zitten van de pijn not funny maar ja de kleine is lekker bezig en daar ben ik blij om....

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien is hij gedraaid?
    Hier ook de ene keer rustig, de andere keer contstante bewegingen..

4. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Ja, die 'machinegeweer' hier ook gevoeld! Weet ook niet precies wat er dan gebeurt.
    Ik voel em ook vaak aan twee kanten, dan ligt ie en dan is ie aan het bouncen:D
    Bijna dagelijks zit ie ook langerekt rechtop, is iets minder plezierig want dat zit dan precies bij mijn ribben (altijd mijn rechterrib;))

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza deed aan ballet, voetbal, kickboksen, karate, turnen en zwemmen tegelijk altijd.... Soms idd behoorlijk pijnlijk en bij voorkeur als ik wilde slapen, (alhoewel het hier vanaf week 16 hele dagen achter elkaar door ging :().
    Is allemaal normaal, en ik denk dat je een idee begint te krijgen van waarom vrouwen op het laatst in de zwangerschap de bewegingen van hun kindje af en toe behoorlijk verfoeien.... ;)

6. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    die van ons doet graag aan trampoline springen.. van de ene kant zet ie af en dan bonkt ie tegen de andere kant. wel een half uur lang.

leuk joh!!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vond dat ' machinegeweer' dansje van hem zo bizar...het was echt alsof hij ktktktktkttkktktkktktktk..deed zeg maar.

Hahaha hoe hij het deed, geen idee, maar de ene schop was nog niet over of de andere zette alweer in.

Rozemarijk : hahahahaha sportieve meid in de buik die dochter van jou!

Volgens mij ligt hij nog altijd met zijn koppie naar beneden, ver boven mijn navel voel ik telkens schopjes, hele beschaafde plopjes. Of hte moet het hoofdje zijn?

Maar die ene gekke move van hem haha, hoe doen ze het he?

Deel Deze Pagina