Goedemorgen allemaal, me vriendin stuurde vanmorgen een foto van haar zwangerschapstest van de action. Om te vragen wat ik ervan vind zwanger of niet? 2 weken terug 6 oktober heeft ze een positieve ovulatietest gehad. En vanmorgen hield ze het niet meer en dacht testen. Aangezien ze een dinsdag heel klein beetje roze slijm was verloren (ik denk innesteling) Vanmorgen heeft ze dus de test van de action gedaan en het 2e (lichte streepje) kwam na ongeveer 1 a 2 minuten. Wat vinden jullie ervan? zal ze zwanger zijn? of toch een indroogstreepje? Of iemand ervaring met zo 2e streepje van de action? Ze gaat in ieder geval vandaag nog naar de kruidvat voor een andere test Bedankt alvast View attachment 356077
Dit lijkt mij geen indroogstreepje, zeker niet omdat het streepje na 1 á 2 minuten al kwam. Indroogstreepjes komen buiten de afleestijd. Dusse.. Zwanger!
Bedankt meiden, ga het haar hier laten lezen. Zal de foto van de kruidvat test als die gedaan is ook nog showen.
Zwanger. Zo was mijn action ook en kijk mijn banner. Ik vertrouwde de action test ook niet zo ivm de tegenstrijdige verhalen erover. Gelijk een cb en kruidvat gekocht en beide positief.
Jullie hebben gelijk meiden.. en bedankt namens me vriendin voor de felicitaties.. Hieronder de action test (weer netjes dichtgemaakt) + de kruidvat test samen. View attachment 356137