Misschien is het handig voor alle (aanstaande) mama's om hier alle babynamen te verzamelen om zo inspiratie op te doen? Als nou iedereen het lijstje kopieerd en de namen van haar kinderen erbij zet, dat scheelt een hoop gezoek! Hoef je alleen de laatste pagina maar te lezen! Goed idee? Ik zal beginnen: Meisje Isa Jongen
Meisje Isa Maeve Fauve Lana Luna Mila Leanne Jasmijn Noa Fenna Hanna Sam Jongen Liano Féden Liam Senn Sem Sam
Hahahha, verkeerd gelezen ook.. Heb gewoon namen neergezet die ik erg leuk vind.. Hahaha, sorry.. Mag dat wel? Liefs
Ik vond de topic een leuk idee omdat er dan een lijstje zou komen van de kindjes die hier op de forum 'voorkomen'. En dan konden we turven hoevaak een bepaalde naam voorkomt. Lijstjes met heel veel leuke namen zijn hier al tig van.
Meisje: Isa Maeve Fauve Lana Luna Mila Leanne Jasmijn Noa Fenna Hanna Sam Nikki Jongen: Liano Féden Liam Senn Sem Sam Wes
Meisje: Isa 2x Maeve Fauve Lana Luna Mila Leanne Jasmijn Noa Fenna Hanna Sam Nikki Jongen: Liano Féden Liam Senn Sem Sam 2x Wes De namen van mijn kinderen stonden al in de lijst dus heb er 2x achter gezet, hoop dat dit zo de bedoeling is!
Meisje: Isa 2x Mila Jongen: Sam Dames, het is de bedoeling dat jullie de namen van jullie eigen kinderen toevoegen en niet alle leuke namen die jullie kunnen bedenken.
Meisje: Isa 2x Maeve Fauve Lana Luna Mila Leanne Jasmijn Noa Fenna Hanna Sam Nikki Fiene Jongen: Liano Féden Liam Senn Sem Sam 2x Wes
Dames, het is de bedoeling dat jullie de namen van jullie eigen kinderen toevoegen en niet alle leuke namen die jullie kunnen bedenken. Dus tot nu toe zijn het Meisje: Isa 2x Mila Jongen: Sam
Meisje: Isa Maeve Fauve Lana Luna Mila Leanne Jasmijn Noa Fenna Hanna Sam Nikki Fiene Jongen: Liano Féden Liam Senn Sem Sam Wes Joey