Ik vind kids geweldig zolang dit maar niet gebeurt bij mij... haha want papa zou niet zo lief meer zijn voor de kinderen dan haha
ja stel dat ik zoiets flikte toen ik klein was..en mn ouders zouden me die foto laten zien..dan zou ik echt trots op mezelf zijn... Das nou leuk aan die fotos...later ga je er toch om lachen! Ik heb zelf een zoontje van 5 jaar..maar toen ie een jaar of 3 was, was ie ook erg vervelend. Bijv iets wat ie niet aan mocht raken deed ik helemaal boven op een plankje. Ik dacht...daar kan ie toch niet bij.... Nou weet je ..hij pakt een knuffel van m en gooit ie tegen aan..zodat het naar beneden viel...
je krijgt gewoon kippevel als je die foto ziet zeg je zal maar terug de kamer in komen lopen hahahahaha wij hadden het een keer hier thuis een keer met een feestje, je kent het wel muziek lekker aan hard gepraat door iedereen zagen we ineens dat het nat was bij de kamerdeur (die was dicht) ging ik kijken waren die 2 boven bezig geweest met emmers water naar beneden te gooien, vullen in de douche en hoppa emmer leeggooien, ik had totaal niks gehoord of wat dan ook trap zeiknat..gang zeiknat..keuken zeiknat, en de woonkamer was al aardig wat nat geworden pfff wat kun je dan tekeer gaan zeg hahaha ze hebben het gelukkig ook nooit meer gedaan... en ondanks dat en nog vele andere rotzooi wat ze hebben uitgehaald zal ik een gat in de lucht springen op de dag dat we positief testen..laat maar komen hoor ben nu onderhand wel wat gewend..
de kinderen van mn zus hebben het ook een keer geflikt hhshahahah. als je je dan afvraagd waar mama en papa waren, nou ze waren bij oma en opa en ze lagen boven in het stapel bed in de computer kamer. oma was vergeten der makeup en nagellak tasje op te ruimen nou dat hebben ze geweten ze waren helemaal rood van de nagellak probeer dat er nog maar een af te krijgen ahahhaha mn zus ging gelijk naar hun toe en moest toch wel heel erg lachen(maar ja hje mot ook streng zijn he ) xxx
wat een erge verhalen zeg er staat ons dus misschien een hoop te wachten met onze kleine strax hihihihhaahah grappig om te zien maar niet om mee t emaken . gr loesmari
gelukkig zijn ze eerst nog baby . Als ik soms verhalen hoor van mijn ouders wat wij allemaal uitgespookt hebben.... dat wordt nog wat! Maar is ook wel weer heel leuk!