Hoihoi Nou gister heb ik dus een positieve test gedaan, maar we konden er toch ergens niet bij met ons hoofd Dus vanochtend nog een test gedaan en die was alweer een stuk duidelijker als die van gisteren. Dus het is echt waar , gelijk de huisarts gebeld voor een afspraak, omdat ik ergens het vermoeden heb dat het niet van deze maand is zeg maar. Ik zal het even uit leggen: 19 juni heb ik ook een test gedaan(eind middag) en daarop verscheen een mega-licht streepje, echt bijna niet te zien Dus uit ongeduld 20 juni weer getest: geen streepje en dat met ochtendurine : Dan maar een weekje later weer een test: ook negatief.... en dat terwijl ik al sinds begin juni veel moet plassen, rare buikpijntjes (bandenpijn?) en me anders voel... Maar gisteren een dag voor mijn NOD had ik weer testdrang En zie het resultaat: Positief Ben benieuwd wat de dokter te melden heeft, erg spannend allemaal Ons eerste kindje......
Had hetzelfde hier... maar mijn moedergevoelens helpen me het te begrijpen... Geweldig lijkt me.... zo'n Mini Me
hahaha... vrij herkenbaar. Ik heb vanmorgen zelfs nog een keer een test gedaan (had er nog een over), wilde weten of het nog zo was. Gelukkig nog steeds zwanger. Nog 1,5 tot de echo, denk dat het dan echt wat meer reëel wordt.
Pfff gelukkig ben ik niet de enige @ Sjarrel: Echt wel geweldig een Mini Me/Us @IkenKleine: Hahahaha als ik nu nog tests had zou ik dat ook doen inderdaad. gelukkig heb ik niet meer in huis. Spanned hoor een echo, dan is het zeker een stuk reëler!
Hoi Sweetpee, Ik weet nog goed dat we op zaterdag de eerste test deden. Ik zou vrijdag mijn menstruatie moeten krijgen en die was uitgebleven. We hadden repetitie en ik steeds maar naar het tiolet, maar niets te zien. Ik vertelde het aan mijn man, hij zei dat het nog zou kunnen komen, wat natuurlijk ook zou kunnen. Wel had ik al de hele week pijn aan mijn borsten, meer dan normaal. Op zaterdagochtend hield ik het niet meer uit. Ik deed boven op de badkamer een test en mijn man las de krant en ... POSITIEF ! Ik ben nog nooit zo snel naar bedenen gegaan en we waren natuurlijk dolblij ! We kochten diezelfde dag meteen een boek waarin we de zwangerschap konden volgen van week tot week ! Super was het ! In mijn doosje zaten twee tests. De maandag daarna heb ik die ook nog gedaan en natuurlijk was het nog steeds positief ! Het is nu al dik 23 weken geleden, maar ik weet het nog zo precies, ik zal het ook nooit vergeten ! Geniet er maar lekker van ! Groetjes, Nikki F
Hahahaha echt herkenbaar....ook wij kunnen het nog niet bevatten..Afgelopen zaterdag getest en we zitten in een luchtbel. De wereld trekt aan ons voorbij en ik ben half van de wereld. Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes, behalve een een opgeblazen buik. Daardoor is het ook nog zo onwezelijk. Ons kleintje is nu ter grote van een rijstekorrel Het is een wonder wat er gebeurt in mijn buik...
Hier nog een! Ik heb gisteren weer een test gedaan omdat ik het nogsteeds niet kan geloven. Dacht dat ik de enige was....! Ik ben wel misselijk, maar verder heb ik nergens last van. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat het echt tot me doordringt dat het echt waar is! Ik hoop dat dat eerder komt dan dat ik een dikke buik krijg! Marian
ja onwerkelijk allemaal hé? ik ben ook nog pril zwanger en 2 weken geleden hebben we de test gedaan, maar nog steeds is het niet te geloven... vind het ook nog zo moeilijk om er echt voor de 100% van te genieten..heb toch continu in mijn hoofd dat het nog fout kan gaan..op 31 juli heb ik mijn 1e echo en daar kijk ik zo naar uit..denk dat ik daarna wat meer kan genieten!