Vanmiddag heb ik een foto gepost van een tuurzwangerschapstestje en volgens sommigen was die licht positief. Ik heb daarom nu ook een Sensitest-dipstick gedaan en een test van Kruidvat. Dit zijn beide gewone test, geen extra gevoelige. Wat denken jullie? Ik ben stomverbaasd: ik zit op 5 of 6 dpo! Graag jullie reacties, alvast bedankt voor de moeite! Majore
Ik lees net je andere berichtje.... daar waren de mensen heel duidelijk dat dit niet kon, zo vroeg al testen. Maare.... dit ziet er wel heel positief uit zeg !!! Geen idee wat je er verder mee kunt hahah Een voorzichtig gefe dan ????
Dpo?! Weet je het zeker?! Was t geen innesteling ipv eisprong?! Dit ziet er namelijk erg zwanger uit!! Gefeliciteerd!
Ik zit met hetzelde, al is mijn kv test iets lichter als de jouwe! Ik geloof dat ik je mag feliciteren!!
Aan deze testen te zien ben je zwanger dus gefeliciteerd en je kan niet op 5/6 dpo zitten dat is theoretisch gezien onmogelijk. Dus ik denk eerder dat je een vroeg ei hebt gehad en dat je minimaal op 9/ 10 dagen na ei zit. Maar gefeliciteerd en geniet ervan. Xxx joyce
Deze testen zijn duidelijk positief. Ik blijf er echter bij dat je 5-6 dagen na je eisprong onmogelijk positief kunt testen, medisch gezien kan dat niet. Dus dan zou je toch al langer na je eisprong moeten zitten of de testen kloppen niet. Heel soms reageren zwangerschapstesten op de eisprong, misschien is dat ook een mogelijkheid? Succes, ik ben benieuwd.
Gefeliciteerd, maar zo'n duidelijke test kan nooit bij 5 of 6 dpo maar wat maakt het uit je bent zwanger! Ff een clear blue met indicator doen?
Om te beginnen: gefeliciteerd! Maar ik gok ook dat je toch eerder je ei hebt gehad. Hoe weet je zo zeker dat je je ei een week geleden hebt gehad? Heb je je temperatuur opgenomen? In elk geval zijn dit duidelijke testjes!