Binnenkort komt er een kleintje aan. Over de meisjesnaam zijn we het volledig eens, maar de jongensnaam komen we niet uit. Omdat je dit soort dingen meestal met zijn tweeen beslist, kan je geen feedback vragen van de mensen van wie je dat normaal krijgt(ouders e.d.) i.v.m. de bekende geheimhouding.... Daarom maar eens een berichtje op dit forum. Kunnen we toch nog eens wat meningen horen van anderen. We willen graag weten welke van de volgende namen jullie het leukst vinden (en misschien waarom): *Rik *Max *Dex Alvast dank
Dex!! Kort en stoer die andere namen zijn persoonlijk niet echt mijn smaak. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt... Succes
Max vind ik altijd een beetje een kak-naam, of juist een naam voor honden. Dex vind ik wel leuk, maar Rick het leukst (wel met ck)
Dex! kort, krachtig en stoer. Max vind ik ook niet gek maar ook niet wauw... Rik is een beetje 'geweest' vind ik.
Onze zoon heet Max, keuze was voor mij dus niet zo moeilijk . Wij hadden Lex en Rix op ons lijstje staan.
Dex: leuke naam Rik: niet zo'n leuke naam Max: zo heet mijn kat en ik vind het ook een honden naam sorry
Dex was een afkorting voor eoa seriemoordenaar ofzo heb ik gelezen bij de naam dat sander de buisonje zijn zoon dex heeft genoemd geloof ik dus ik zou dat niet zo vinden en om heel eerlijk te zijn vind ik het meer een naam bij een hond sorry bedoel het niet lullig ieder zijn smaak natuurlijk!
Ik vind ze alle drie niet zo... Rik is geweest, Max vind ik slechts als een afkorting van Maxime leuk en Dex vind ik net als andere dames vreselijk. Rix is al genoemd en die zou ik dan eerder kiezen!
helemaal eens met tutti! Max vind ik weer wel leuk voor een jongen, omdat het ook regelmatig voor komt als jongensnaam maar ja veel honden heten max maar toch als ik max hoor denk ik aan een mens en niet aan een hond met dex wel en vind het echt niet mooi dex maar ja mijn smaak
Ik ben zelf helemaal verliefd op de naam Dex. Max en Rik vind ik minder. Eerdergenoemde Lex en Rix vind ik ook leuk! Ik geloof dat de Poll ook niet echt doorslaggevend is..
Ik vind ze allemaal niet leuk. Ik vind Max echt een hondennaam! Dex dan denk ik aan Dexter van de serie....en met Rik denk ik gelijk aan moterrijden....