Nou wie wil eigenlijk meer mij dan mijn man op weg helpen we willen na de zomer voor een 2e spruit gaan waarvan we niet willen weten wat het wordt. we hebben een zoon nu en die heeft de naam: Rins Hij is vernoemd naar mijn overleden vader, in eerste instantie zou hij een meisje zijn en hadden we de naam Amber voor een meisje in gedachten nu weet iedereen deze dus dit doen we niet meer. We hebben 2 nichtjes aan de kant van mijn man en die hebben beiden een naam met een F dus wij hadden gezegd mocht het een meisje worden wordt het geen naam met een F nee wat vinden we beiden een super leuke naam Fleur. we hebben een aantal eisen de naam mag niet beginnen met 1 van onze voorletters hier hebben we beide vervelende ervaringen mee dus de N , M , en de R zijn uitgesloten het mag best een naam zijn die je niet te vaak hoort Mijn man houdt niet van typisch nederlandse namen hij wil liever zelfs een engels of een franse naam. onze voorkeur gaat uit naar een korte krachtige naam net als Rins het moet er natuurlijk bij passen, Mijn voorkeur gaat zelfs uit naar een 3, 4, 5 letters in de naam. hier een voorbeeldje welke lijn we nu op denken Jongen: lars, owen, sven, kan helaas niet meisje: fleur roos, kan ook helaas niet esmee, aimee, wie helpt ons?
Ik vind voor een jongen Owen wel heel leuk. Van de meiden namen vind ik er geen één echt leuk... Misschien een paar ideetjes wat zo snel bij me opkomt: - Elin - Sofie - Jolie - Kyara - Isa - Indy - Hanna - Saar - Tara Succes!
dit zijn namen die we wel leuk vinden maar niet de naam op Fleur na maar daar willen we eigenlijk niet aan omdat het met ene F is ik wil graag extra suggesties als het kan zodat misschien ook de naam er bij komt te zitten voor ons
sofie en isa hebben we er al 3 van in de familie dus die vallen al af, verder moet ik misschien zeggen dat ik eigenlijk wel van oerhollandse en zo kort mogelijke namen ben maar mijn man zou het liefst zo engels of wat dan ook hebben dus we moeten echt flink zoeken hoor op 1 of andere manier houden we beiden niet van namen met een Y zitten we in ieder geval ergens mee op 1 lijn en ik denk zelf dat bij Rins een meer nederlandse naam mooier is Dvoordeel voor mij)
Zelf heb ik meer inspiratie voor een meisje dan voor een jongen moet ik heel eerlijk zeggen. ik had loes ook heel hoog staan op mijn lijstje maar dat vindt mijn man niets, Iris of Isis vindt ik ook leuk (man weet ik nog niet ) Tara vindt ik ook leuk voor jongens heb ik zelf de naam Bram in mijn hoofd zitten ook vindt ik Stijn leuk
Meisje: Lora Elise Noor Delia Pauline Febe Jongen Xander Thibo Lucas Remco Sem Miel Vince succes met je verdere tocht
Isis vind ik ook super! Staat ook leuk met Rins. Rins en Isis Ze hebben beide de i en de s erin dat vind ik wel leuk.
Tara.... zo heet onze hond.... Maja zo blijft het natuurlijk. Rins is wel appart, dan moet je daar toch ook een beetje in blijven toch? Voor een meisje: Lian, Silvi(e) Voor een jongen: Lars of Sepp ( Vind dit een lastige )
Ik zag op jullie lijstje Sven staan voor een jongen, en toen dacht ik misschien vinden jullie Svenja leuk voor een meisje? Verder.. even denken.. Gwen, Loïs, Zara, Chloe, Willow, Eve, Deirdre, Ilva, Anya, Claire Jongensnamen vind ik moeilijker.. Luc, Cole, Ethan, Scott, Jonas
we moeten gewoon ons best gaan doen voor een meisje veel meer inspiratie en inderdaad we willen het liefste een naam die je niet op elke hoek hoort zeg maar is nog best moeilijk