ik hou van hele aparte dingen, het was eerst de bedoeling dat wij 2de hands babykamer zouden kopen, heb veel gesurft over marktplaats maar kon gewoon niets leuks vinden veel dingen het zelfde weinig dingen wat ik leuk vond, ik ben op een site terecht gekomen waarbij de de meubels zelf schilderen en maken heel apart style meubels en accessoires een Caraibische, Afrikaanse, Mexicaanse, Arabische babykamers, en vond het dus zo leuk dat ik het niet meer uit mijn hooft kreeg dus heb besloten om deze kamer te kopen. hebben jullie ook intresse, geef het dan door en stuur je dan een pm.tje gr. elvira ...ff in mijn album kijken he, geef je een reactie,
laat me raden. komt van de wijde wereld? vind het leuk! Wij hebben het kamertje daar gekocht. Zie album. Ook wel een beetje anders als anders.trouwens hier nog niet helemaal af hoor.
haha Dat klopt ik weet niet of je reclame mocht maken vandaar dat ik de naam niet bekend heb gemaakt, maar de jouwe is ook heel apart super leuk, normaal gesproken ben ik ook wel van het rustige, ik wilde eigelijk beetje koloniaal en mijn vriend groen, ik vond het moeilijk om iets aparts te vinden met die kleuren, maar dit is wel een leuke combi het is koloniaal met wilt en groen, en dat sprak me wel heel erg aan, ben er dus helemaal weg van.
eb het klopt wist niet of ik reclame mogt maken vandaar dat ik de naam er niet heb heb gezet haha, jij houd ook van een beetje apart ben dus niet de enige met een gekke smaak. af en toe anders wat een ander niet zo gauw zult hebben dat maakt het juist ok wel heel leuk.
Hihi zie het topic nu pas.. Ik heb al in Show je babykamer gereageerd. Ik vind hem helemaal top! Absoluut niet standaard, maar geweldig!
mwah, zou er absoluut niet zelf voor kiezen. maar het ziet er wel leuk uit bij elkaar. wat ik me wel af vraag: hoe lang blijf je zoiets leuk vinden?
ik zeg al het is niet de smaak van iedereen gelukkig daarom vind ik hem juist heel erg leuk, het is altijd wit creme of geheel koloniaal of de standaart kamers nou dat is dus niet mijn keuze ik hou van apart en als ik het zat ben verkoop ik hem gewoon weer, er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden net zo,n gek als ik.
Precies... zoveel mensen, zoveel wensen. Ik denk dat omdat dit best wel apart is, dat het juist niet snel gaat vervelen. Ik vind zelf een kamertje helemaal roze of blauw snel vervelen. (mijn mening) En winnie de pooh ook afgrijselijk. Maar als mensen weer bij mij in de kast kijken, vinden ze dat weer afgrijselijk (veel kleding met sculls erop)
Leuk . Voor mij ook iets TE apart , maar het thema vind ik wel erg leuk. Zelf hebben we een brons-mettallic kleur muur, erg donker. Met langs de bovenrand (daar lopen verwarmingsbuizen) klimopbladeren om het nog wat frisser en groener te maken. Wij wilden overigens een bos/woud thema een beetje. We hebben ook een hangwiegje van natuurlijk materiaal, met momenteel een donkergroen dekentje en waarschijnlijk komen er groenige gordijnen met elfjes (disney fairies) om het af te maken. Maar misschien zijn die nep-planten/slingers ook wel wat voor jullie ?