Hallo, Bij ons eerste kindje was ik binnen één ronde zwanger. Nu willen we binnenkort voor een tweede gaan en ben benieuwd of het dan weer (zo) snel zal gaan. Wie was er ook de eerste keer snel zwanger en hoe lang duurde het de tweede keer?
Geen opbeurend verhaal hier: 1e binnen vier maanden, 2e in ronde 13. Succes en hopelijk ben je snel zwanger. Pim
eerste in de 2e ronde, was toeval dachten we, maar nu ook weer in de tweede ronde zwanger. Ik weet dat we echt ontzettend geluk hebben en daar ben ik ook echt dankbaar voor
bij de eerste zwangerschap werd ik binnen 2 maanden zwanger van een tweeling...wij willen ook voor een derde gaan maar deze keer duurt het iets langer zitten nu in de 7e ronde... liefs
Ik hoor hele wisselende dingen, maar heb zelf wel een succesverhaaltje: 1e in de 2e ronde 2e in de 4e ronde Hopelijk voor jou ook zoveel succes!
1ste keer toen ik 20 was: door de pil heen 2de keer toen ik 25 was: door de mirena heen, maar geeindigd in een mk met 8 weken 3de keer: nu in ronde 4 nog niet zwanger Ik hoop dat het bij jullie snel raak zal zijn
De eerste in ronde 3, Voor de tweede zitten we sinds gisteren in ronde 2 ... hopen dat het lukt nu ...
Goh, wat leuk zoveel reacties! Ik hoop ook dat het snel raak is, het lijkt mij heel moeilijk als je er (zoals bij sommigen van jullie) er heel lang op moet wachten.