het lijkt me ook een streep hoor. ga anders ff bij de huisarts langs vragen of zij er 1 willen doen. heb je gelijk uitslag. Al voorzichtig gefeliciflapstaart.
zowel bij je eerste als bij je 2de test zie ik een streepje staan dus een kleine felicitatie is wel op zijn plaats dus GEFELICITEERD
Hoi Wendy Je zal wel denken wie is dat, ik ben namelijk nieuw ingeschreven op de site en jou onderwerp sprak mij enorm aan, ik zal je uitleggen waarom. Wij zijn al vanaf vorig jaar November bezig om een kindje te krijgen en het wil nog niet echt vlotten. Nadat ik gestopt was met de pil was ik echt elke maand keurig netjes op tijd ongesteld, ik dacht nou dan zal het vast wel goed komen. Toen ik in juni 2 weken over tijd was heb ik een testje gedaan en ik kon het streepje niet goed zien, maar dacht wel een streepje te zien ( waarschijnlijk omdat ik het streepje HOOPTE te zien ) toen nog een test gedaan en die gaf hetzelfde aan als op jou test. Maar heb helaas in juli een miskraam gehad, althans ik was toen bij 2 verschillende gyneacologen en de 1 zei heel duidelijk dat het een miskraam was maar de ander twijfelde nog. Ik weet dus nog niet precies of het nu wel of niet zo was. Het maakt me erg onzeker. We zijn nu 2 weken geleden weer naar de gyn. geweest en ze heeft besloten om alvast wat onderzoeken te gaan doen, ik heb bloed laten prikken en man lief mocht ook even aan het werk. We krijgen hier 6 november de uitslag van en ik ben nu al verschrikkelijk zenuwachtig. Ik zeg elke keer tegen mezelf dat ik er wat minder mee bezig moet zijn en dat het vast allemaal wel goed komt maar toch..... Bij jou lijkt het mij inderdaad een duidelijke streep, maar anders zou ik inderdaad ook nog eens bij de huisarts laten testen. Heb jij trouwens wat gehad aan de ovulatietesten? Ik twijfel namelijk nog of ik die zal aanschaffen.. Ik wens je heel veel succes.. P.S. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt...
Hoi Muisje, Jeetje zeg! Ik vind het echt erg voor je van je miskraam. Ik hoop dat ik dat nooit mee te hoeven maken. Maar het schijnt bij 1 op de 5 vrouwen te gebeuren. Maar je kan in ieder geval zwanger raken, toch? Ik hoop echt voor je dat de uitslag positief is. Ik heb vandaag weer 2 zwangerschapstesten gehaald....ik durf het eigenlijk pas te geloven wanneer er echt een dikke streep staat. Ik zit natuurlijk ook nog 1 a 2 dagen voor mijn NOD. Ben heeeeel erg bang dat ik gewoon ongi wordt enzo. Als ik woensdag nog steeds strepen heb dan bel ik de dokter voor een afspraak. Ik hoop het zo! Dit was mijn derde maand met ovulatietesten (een foto van de ovulatietesten van deze maand heb ik niet in mijn album). Ik had er op zich wel baat bij (hoop ik). Het is wel eerst even wennen aan alle vormen van streepjes...hihi Ik gebruik ovulatietesten, maansteen, zwanger worden pillen...noem maar op. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Heel veel succes! Groetjes, Wendy
Hoi Wendy Echt fijn dat er mensen zijn die je begrijpen.. Dank jewel.. Ik duim echt voor je dat je zwanger bent en hoop dat je me op de hoogte wil blijven houden. Je zegt dat je van alles gebruikt, maar k heb daar nog ff een vraagje over. Wat is maansteen? En welke zwanger worden pillen gebruik je? Vind je dat ik er teveel mee bezig ben? Heb zelf het idee dat het wel minder is geworden maar merk gewoon dat ik deze site met alle verhalen wel prettig vind zodat ik weet dat ik niet de enige ben met dit verhaal... Nogmaals ik duim voor je.... Groetjes
Hoi Wendy, Ik zie ook een 2e streep maar als je echt twijfelt zou ik als ik jouw was een digitale test doen, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger Hoef je niet naar streepjes te zoeken (zijn wel prijzig). Maar zoals ik al zei, ik zie een 2e streep, dus gefeliciteerd Liefs Biesje
Heb net weer een test gedaan maar nu met het merk van de apotheek. En volgens mij kan ik hier niet om heen (ook al is het 1 a 2 dagen voor mijn NOD) Kijk maar weer in mijn album. Ik durf het nu te zeggen....Ik ben zwanger! Joehoe! En Muisje, Ik begrijp je 100%. Ik dacht ook dat ik er teveel mee bezig was. Maar op het moment dat je denkt "ik probeer er nu minder mee bezig te zijn" ben je er alweer mee bezig...hih Maansteen is trouwens een edelsteen die je vruchtbaarheid bevorderd. Ik had het in de vorm van een armband, alleen heb ik hem juist deze maand niet gedragen. Verder gebruik ik sinds 2 maanden de "zwanger worden" pillen van ETOS. En zie het resultaat. Enne....als je je ei kwijt moet dan stuur je maar gewoon lekker een berichtje hoor..... Ik blijf gewoon nog testen. Morgen haal ik zo'n digitale Clearbleu en woensdag ga ik de dokter bellen voor een afspraak. Nou, ik ga weer ff naar mijn test kijken.....kan het gewoon niet geloven. Groetjes, Wendy
Hoi Wendy Dank jewel voor je begrip.. En natuurlijk wil ik je alvast voorzichtig feliciteren, alhoewel het wel een hele duidelijke streep is..... hihi Heb jij trouwens ervaring met hetvolgende? ik moest op 19 oktober ongesteld worden en werd dat ook netjes op tijd, normaal heb ik tijdens een menstruatie altijd erg veel bloedverlies, maar deze keer heel erg weinig en dinsdagmorgen 21 oktober had ik helemaal nergens geen last meer van. Gisterochtend wat last van bruine afscheiding maar nu niet meer. Heb alleen sinds vanavond erge buikpijn. K weet niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet. Heb je een tip voor me? Succes met je testje van Clearblue... Ik hoor het graag van je en hoop met je mee. Hoelang waren jullie eigenlijk bezig voor een kindje? Groetjes
Hoiiiii Heb net de digitale clearbleu test gedaan en er stond binnen no time Zwanger op! (kijk maar in mijn album) Ben nu toch echt officieel zwanger.....joepie! Hoi Muisje, Ik heb dit ook meegemaakt. Meestal was ik 6 dagen ongi en toen een keer ineens maar 3 dagen. Maar 2 dagen daarna had ik het weer een dag. Wij hebben er trouwens 9 maanden over gedaan. Ben altijd netjes op tijd ongi geworden behalve in maand 5. Toen was ik 5 dagen overtijd.....nou toen baalde ik wel hoor. Hoe is het nu met je? Nog een paar dagen wachten en dan heb de uitslag toch? Ik hoop echt dat het bij jullie ook snel lukt hoor! Nou, hou me maar op de hoogte. Groetjes, Wendy
SUPER Wendy! Overduidelijk! Mega gefeliciteerd! Ga je nog wel naar de huisarts? Of laat je het even zo? Ik heb nog wel steeds buikpijn, maar ik wacht het nog wel even af.. Volgende week donderdag krijgen we de uitslag en dan zien we wel weer verder... Nogmaals ik ben nog jong en we zitten nog maar net in het traject... Ik geef het in elk geval nog niet op... Geniet ervan! Groetjes
Hé Sjanienu1, Ik zie dat je nog ff moet wachten en dan hoop ik ook voor jou dat je zo'n mooi plaatje krijgt hoor! Was het maar zo dat alle vrouwen standaard na 1 keer zwanger zouden kunnen zijn..... Maar zoals mijn motto...Hope is good! Groetjes, Wendy
Hé muisje, Thanks! Ik ga inderdaad morgen mijn huisarts bellen.... Maarre, buikpijn kan ook een goed teken zijn hoor. Ik heb juist nergens last van behalve behoorlijke ongi pijn. Gek hé? Ik had altijd gedacht je je beroerd zou moeten voelen en pijnlijke borsten enzo. Maar misschien komt dat nog..... En zeker......je mag de moed verliezen, maar nooit de hoop opgeven! Groetjes, Wendy
Hoi Wendy K was even benieuwd hoe het bij de dokter is gegaan, en natuurlijk hoe je je voelt... Kun je het al bevatten? Ik hoor het wel weer van je.... Groetjes