Willen jullie ook ff met mij meekijken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 00Wendy00, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hihi nee ik zat echt naar die zwangerschaptest te kijken maar dacht dat die streep een... :-s ja wat dacht ik eigenlijk...een soort teststreepje ofzo haha, dus ik zat helemaal verkeerd te kijken...Ik heb dus nog nooit een test gedaan of gezien (erg he :oops: ) dus heb er ook helemaal geen verstand van. Maar toen ik die andere test zag was het wel duidelijk dat het daar om ging... :oops:
    Maar hopen dat ik er beter in ben als ik zelf een keer mag gaan testen...ohh schaam me stiekem een beetje..

Wendy, van harte proficiat meid en geniet ervan!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoiiii

Nou, ik ben vanochtend bij de dokter geweest en heb een verwijskaart voor de verloskundige, die mag ik vanmiddag bellen. Spannend! Het zal eerst wel een intakegesprek zijn enzo.....

Verder voel ik me prima! Maar er is grote kans dat dat misselijk zijn nog komt hoor. Meestal rond week 6....heb wel sinds 3 dagen behoorlijk gevoelige tepels.

We hebben het nog tegen niemand gezegd. We wilde eerst wachten tot de eerste echo. Maar misschien zeggen we het toch binnenkort tegen ouders en zussen. Want als ik een miskraam zou krijgen zou ik dat toch ook tegen hen vertellen. Maar ik wil eerst een leuke manier vinden om het te vertellen. Iemand suggesties?

Groetjes,
    Wendy

3. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

hoi,

toen ik voor het eerst zwanger was,had ik mijn familie allemaal 1 rode roos gegeven en daar had in een speentje aan vast gemaakt ;)
    was toen goed aan gekomen :thumup: ze wisten meteen dat ik zwanger was haha :)

4. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi Wendy

Spannend allemaal...

Ik heb trouwens ook die zwanger worden pillen gekocht bij de Etos, nu kijken of dat helpt.

Ik heb misschien wel een leuk idee voor je om het te vertellen..

De Sinterklaas tijd komt er weer aan en als je dat dan eventueel gaat vieren kun je misschien een klein schoentje kopen en vragen of je die mag zetten bij ouders en schoonouders en dan kijken of ze het begrijpen..
    Heeft een vriendin van mij ook eens gedaan en ze heeft zich helemaal rot gelachen om die verbaasde gezichten..

Hou je me op de hoogte van alles?

Groetjes

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    jippie gefeliciteerd!
    :D

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Mss is het leuk als je je zwangerschapstesten nog hebt (ff lakken met blanke nagellak, dan blijven ze "goed") in te pakken met een rompertje en dat als "cadeautje" aan je ouders geven.

En nog van harte he meis, het is je gegund :)

Liefs kweb

7. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi Mau

Heb jij al getest?

K ben benieuwd..

Groetjes

8. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi allemaal,

hier weer even een berichtje van mij...

Ik moet het even kwijt...

Ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor aanstaande donderdag, dan krijgen we namelijk de uitslag van mijn bloedonderzoek en van manlief zijn sperma onderzoek....

Niet normaal hoe iemand in spanning kan zitten...

Sorry ik moest het even kwijt...

Groetjes

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    veel sterkte en succes donderdag muisje22. ik ga dan mijn zwangerschapstest doen!

10. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Nou dan wens ik jou ook erg veel succes Deebie

Hoever ben je overtijd? En hoelang ben je al aan het proberen om zwanger te worden?

Hou je me op de hoogte?

Wat heerlijk he zo'n site waar iedereen je gewoon begrijpt..

Groetjes

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

Waarschijnlijk gaan we het dit weekend tegen onze ouders, broers en zussen vertellen. Muisje, die van dat schoentje is ook heel leuk zeg.
    Wij dachten aan een taart met daarop de foto van mijn zwangerschapstest. Maar ik ga nog ff verder nadenken.

Vandaag de verloskundige gebeld maar ik moet woensdag terugbellen omdat ze nog geen rooster hebben van december. Maar ze zei dat het een afspraak over ongeveer 6 weken wordt en dan ook gelijk met echo. Ik vind het wel moeilijk om zo lang te wachten hoor. Vooral omdat ik weet dat in deze week het hartje te horen is dus wil je natuurlijk s.z.m. wat zekerheid hebben.....

Muisje, laat me ff weten hoe het met jullie afloopt. Ben ook heel benieuwd en hoop natuurlijk het beste voor je!

Deebie, heel veel succes met testen. Laat die dikke 2e streep maar zien!

Groetjes,
    Wendy

12. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey,ik ben vandaag ook voor bloedonderzoek geweest,ale bloed laten afnemen...

SPANNEND

groetjes

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    spannend heel veel succes

liefs sjan

14. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi Hannelore

Spannend he...

Heeft jou wederhelft ook wat in moeten leveren?
    En zijn jullie al lang bezig?
    En wanneer krijgen jullie de uitslag?

Hoi Wendy

Wat duurt dat wachten dan lang he... Snap je niet dat een verloskundigepraktijk nog geen afspraak met je kan maken,
    ze zouden daar toch moeten weten hoe graag je het hartje wilt
    horen kloppen en dat je graag nog een extra bevestiging wilt...

In elk geval succes met vertellen dit weekend, en laat je me weten op
    welke manier jullie het hebben verteld?

Liefs,
    Muisje

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Jeej Gefeliciteerd! Volgens mij had mijn pendel het goed ;)

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoi Weetjewel,

Jij had het goed! Gelukkig!.....en waarschijnlijk willen we met de 20 weken echo ook het geslacht weten en als het een jongetje is heb je helemaal gelijk....zou wel bizar zijn....hahah.

Nou, morgen weer bellen naar de verloskundige....

Verder hier nog steeds alles goed. Moe en een beetje gevoelige tepels maar verder niet misselijk ofzo....

Ben benieuwd.

Groetjes,
    Wendy

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd!

18. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi Wendy

Nou we zijn bij de gyn. geweest vandaag en alles was goed... K ben zo happy!
    De volgende stap die we nu gaan nemen is dat we een samenlevingstest moeten gaan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb je trouwens al een leuk idee gevonden om het te gaan vertellen aan je familie Wendy?

Liefs,
    Muisje

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé Muisje,

Dat is super nieuws zeg! Nu dus snel verder aan de klus. Scheelt misschien ook weer dat je die stress niet meer hebt.

Nou, we hebben het dit weekend verteld tegen mijn ouders en mijn zus. We hadden een cadeautasje met een knuffeltje, een babysokje en een kaart met mijn zwangerschapstest. Nou, de tranen rolden over alle wangen. Dat was echt super!

We hadden het afgelopen woensdag al tegen mijn schoonouders gezegd in het ziekenhuis. Mijn schoonvader heeft lymfeklierkanker en het gaat ineens slecht met hem. Misschien geeft dit hem een beetje de "boost" om door te zetten. Ik hoop dat hij het nog mee kan maken hoor.

O ja, 4 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan wordt er ook gelijk een echo gemaakt. Ben dan 9 weken en een dag. Spannend joh!

Nou, heel veel succes met klussen. Het gaat jullie lukken, geloof me!

Groetjes,
    Wendy

20. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi Wendy...

Jij hebt voor je NOD getest toch?
    Hoeveel dagen was dat?
    Ik zou nu eigenlijk mogen testen, alleen ik durf het niet, ben weer bang voor een tegenvaller...
    Wat zou jij doen in mijn situatie?

Wat leuk dat jullie het verteld hebben, maar wat vredelijk voor je schoonvader... Ik hoop met jullie mee dat hij zijn kleinkind nog kan zien...

Ik wens jullie hiermee in ieder geval onwijs veel sterkte!

En wat fijn dat je 4 december naar de vk toe kunt, heb je wel een heel bijzonder sinterklaas kadootje..

Ik hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen blijven houden, dat zou ik erg fijn vinden..

Liefs,
    Muisje

Deel Deze Pagina