lieve, lieve, lieve, lieve allemaal! Willen jullie heeel alsjeblieft naar mijn test kijken? Het is nu 9 dpo bij een gemiddelde cyslus van 34 dagen (wisselt af vanwege pcos). Ik zelf denk rechts een streepje te zien. Gelijkwaardig aan waar de controle test ook begint alleen dan aan de andere kant en het begint bovenaan. (of ik zie gewoon iets wat niet bestaat).
spannend, spannend, spannend! Iig thanks om op dit late tijdstip met vermoeide ogen nog te turen naar een heel moeilijke test! Ook jij fijne avond!
Hi Meidenhuis, Ik zit hier met mijn IPad op mijn schoot en probeer het streepje te zien. Maar ik zie hem helaas niet. Gelukkig ben je nog heeel vroeg met het testen, er kan overmorgen zómaar een mooi roze streepje op je test staan. Good luck!
hahaha, ik had de test al weg gegooid omdat ik niks zag (had na 4 minuten foto gemaakt). Nadien toch de foto maar op de pc gezet, alweer niks te zien.... of toch wel krijg hoofdpijn van het turen, mn ogen zullen wel vermoeid zijn
Als ik met mijn laptop wiebel denk ik wat te zien.... Spannend..je bent iig erg vroeg met testen dus over een paar dagen nog eens testen. Ik duim voor je
Jij ook bedankt met tuuren op dit tijdstip! En idd, ik zag het pas na uuuuuren turen toen ik mijn laptop weg wilde leggen (dus een beetje kantelde).... Wanneer zou ik de test opnieuw kunnen doen? Overigens, dit was met middag urine.
Er wordt geadviseerd om de dag maar dat redde ik nooit . Ik zou gewoon morgen nog eens een testje wagen... Zal duimen!
Aangezien je nu al zo vroeg testte zou ik wel kunnen zeggen dat je pas over een paar dagen weer moet testen maar dat hou je waarschijnlijk niet vol ( zou ik ook niet kunnen..) dus morgen vroeg dan maar met ochtendurine.
Ik zie ook iets heel lichts. Maar dan moet ik wel hard turen! Vandaag gewoon opnieuw doen. En ik zou m niet eens met ochtend urine doen, tenminste als je nu niet meer kan testen met ochtend urine, maar anders gewoon lekker met middag. Kan je gelijk zien of ie donkerder geworden is.... Die van mij waren met middag urine, begon ook met zo'n vaag tuur streepje, en de dag erna met middag urine veel duidelijker! Heb je inmiddels alweer getest? Spannend hoor! Ik ga je even volgen! xx
het spijt me maar ik zie niks. Misschien overmorgen nog een testje er tegenaan gooien? Duim voor je voor een knaltest!
He Meidenhuis, jij ook nog steeds hier Wat ontzettend leuk jou hier weer tegen te komen. Ik ben heel enthousiast maar misschien weet je niet eens meer wie ik ben. We hebben elkaar vorig jaar "leren kennen" in de echo / nub topic. Later heb ik je een mailtje gestuurd dat je gelijk had wat betreft het geslacht van onze dochter, die helaas met 22 weken zwangerschap veel te vroeg geboren is. Wat jammer dat je test geen echte duidelijkheid geeft, ik zie ook geen 2e lijntje
Hey meis, Zat toevallig van de week mijn priveberichten door te neuzen (op zoek naar iemand die voor me gependelt had een tijd terug om te zien wanneer ik volgens haar in verwachting zou raken) en kwam jouw berichtje toen tegen. Bah kreeg (en krijg nu nog) kippevel! Hoe is het met je? Wanneer mag jij testen? Zal heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor jou! Kus