Ik ken de test wel,en als ik deze zie,......dan zeg ik zwanger!!!!! Maar kan het al zo vroeg?????dat is mijn vraag?????? Waarom haal je vandaag niet een test,van ZWANGER/NIET ZWANGER?????? Je maakt me wel nieuwschierig nu hahahahahaha!!!!!!
spannend hoor , ik heb zelf nooit geen valse testen geha met sensitest ( midstream , 4 dagn voor nod met hartjesindicator) , maar als hij nu al positief is klopt of je ei niet , dus ook je nod niet , of je testje is niet goed ( was de datum nog goed ?)
Ja de datum was nog goed ik ben echt heel dom bezig geweest ik ga straks naar de winkel en ik haal een cb kijken wat die aan geeft. had wel waterige afscheiding vanmorgen mischien zijn de testen wel zooo gevoelig dta hij een ei ofzo aan kan geven, ik kan het zelf haast ook niet geloven hoor. Heb net een ovulatietest gedaan en ook die was even donker dan de controle streep, mijn tempratuur is nog steeds hoog. ohw ik hoop het zo heb wel steekjes krampjes was misselijk nu nog erg moe, en dus waterige afscheiding. ik ga me niet te blij maken want het kan echt gewoon bijna niet. Maar ik beloof jullie echt op de hoogte houden
Ja en idd ik heb de vorige keer ook sensi gehad en toen kon ik echt niks vinden, ik lees veel goede dingen over sensi. Mischien zijn deze TE gevoelig
Tjonge meis, je maakt mij nu ook wel heeeeel nieuwsgierig. Ik sluit me aan bij de rest...of de test klopt niet of je ongi.......zie ook twee strepen hoor ben benieuwd, duim voor je !
Ik zie zwanger op de test.. ohh ben echt super benieuwd wat je nieuwe test vandaag zegt! Zou voor zwanger/niet zwanger gaan. Hoe duidelijker hoe beter lijkt me in dit geval
ik zit de hele tijd te spieken of je al een nieuwe test hebt gedaan... ben toch wel érg benieuwd hoor./..
Haha ohw wat erg ik ga jullie nog een tijdje in spanning houden ik kan pas vanmiddag om 16.00 test ophalen pffff zit hier ook erg in spanning. het zal wel gewoon mijn ei geweest zijn denk ik mijn tempratuur blijft hoog, en ben zo mega duizelig staar de hele tijd zucht ik weet het niet meer haha, ohw dit is zo niet aan te raden te testen zo vroeg voor die tijd
Dankjullie wel lief van jullie!!! nogmaald vind jullie reakties allemaal erg fijn!!!! voel mij echt rot en onzeker en dom dom dom maar jullie reakties zijn warm en lief!!!
Hallo lieve meiden, Daar ben ik dan zoals afgesproken. Ik heb een test van de schlecker gehaad eigen merk, (ik woon niet in de buurt van de kruidvat) maar deze test is heel licht te licht voor een foto helaas, heb de sensi ook herhaald en die is weer super duidelijk dit was een gewone test van sensi. Denk dat het gewoon mij ei is geweest o.i.d want anders knalde die andere test er ook wel van af denk ik. ik heb mij heilig voorgenomen 13 dagen te wachten meiden super bedankt voor jullie reakties en sorry voor het ongemak DAMES HOE GROOT DE VERLEIDING OOK TEST NIET VOOR JE NOD
Hee meiske, Opzich is het positief hoor weer een positieve test dus met sensi die zijn erg betrouwbaar hoor ik om mij heen dus mischien dat die iets gevoeliger zijn dan die van de schlecker dat was denk ik een gewone? het kan heel goed zijn dat je lichaam te weinig hcg heeft voor de gewone testen en sensi testen staan er om bekend heel gevoelig te zijn. maar idd het beste is nu gewoon wachten tot je nod en weet niet maar heb toch een gevoel dat je zwanger bent. de test was gewoon zo duidelijk! en nu heb je weer een positieve sensitest. sterkte met wachten meiske. ik ga heel hard voor je duimen. Liefs Wilma26