Ik ben inmiddels een doorgewinterd tester en tuurder maar vandaag, 10 dpo veel te vroeg, lijkt hij voor het eerst sinds de MA niet spierwit. Aan de linkerkant zie je een streepje beginnen. Maar misschien niet op de foto? Ohhhhh ik ben helemaal hyper en tegelijkertijd zo bang voor vals alarm. Kan iemand er iets op zien?
Oh hehe op de geuploade versie van de foto zie je het niet... Pfff afwachten dus. Dat wordt een lange dag.
Ik zie m ook niet, misschien zo nog even een nieuwe foto proberen! Ik kreeg overigens op mijn laatste 3 testen afgelopen dagen ook mega tuurstreepjes dat ik dacht dat het in mijn verbeelding zat, mijn man zag ze namelijk niet dus ik zal het me ook wel verbeeld hebben
Ben op mijn werk nu dus kan geen nieuwe foto maken. Bedankt voor het turen. Morgen plaats ik een nieuwe
Inderdaad, valt me nu ook op dat de controlestreep vrij licht is. Moet ik misschien iets meer erin druppelen? Ik vind het heel spannend! Hopelijk morgen een iets duidelijker streepje
Misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg? Ik lijk ook heeeeeeeel iets lichts te zien. Hoop op een betere test voor je!😀
Gisteravond gaan uit eten, water gedronken en enorm veel moeten plassen. Dus voor de zekerheid om 3.00 vannacht getest en om 8.30 hahaha. Dit is die van 8.30 na een kwartier. Het streepje was er al na 5 min. Ik hoop dat jullie iets kunnen zien want het is nog steeds vrij licht maar veel duidelijker dan gisteren Ohhh ik vond het zo spannend!