Hey meiden, Even een vraag met een verhaaltje vooraf... Sinds de bevalling heb ik een enorm onregelmatige cyclus die tot nu toe varieert van 29 dagen tot 42 dagen. Ik heb dus ook nooit een idee wanneer mijn eisprong is. Nou zijn we nog niet actief bezig voor een tweede, maar gisteren hebben we een ongelukje gehad, dus de kans dat ik zwanger ben geraakt is er natuurlijk (zou ik overigens niet er vinden hoor!). Ik ben 17 augustus voor het laatst ongesteld geweest, dus de kans lijkt me vrij klein, aangezien ik op z'n vroegst dinsdag dan mijn eisprong moet krijgen (bij een cyclus van 28 dagen), toch? Maar goed, mocht ik het toch willen, wanneer zou ik dan moeten gaan testen??? Als ik na 29 dagen nog niet ongesteld ben, is het nog niks abnormaals, aangezien ik ook wel eens een cyclus van 42 dagen heb. Goed, beetje vaag verhaal, hoop dat jullie 'm nog snappen...
moeilijk. ik zou dan toch de langste cyclus nemen als je daarvoor niet ongetseld bent geworden. ik zou begrijpen dat je het voor die tijd wil weten. Misschien dat je dan tussentijds een keer een testje kan doen als je symptomen krijgt. Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Heb gewoon voor 28 dagen gekozen (zie banner) maar de langste bij mij is 35 dagen dat is minder verschil. dus als ik niet posi test over een paar dagen maar niet ongested word dan weet ik dat mijn cyclus ws langer is.
Misschien nu ovu testen doen. Als je weet wanneer je ei geweest is, dan kan je ook beter inschatten wanneer je ongi moet zijn. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, en heb zo meer inzicht in mijn huidige cyclus.