Hoi Heb een echo gehad en we zijn toch wel heeeel erg nieuwsgierig wat dit gaat worden een meid of toch een jongen ik hoor vaak over de nub theorie, dit is een echo gemaakt met 12 weken en 1 dag zwanger, dus wat denken jullie de andere echo is gister gemaakt en toen was ik 19 weken en 1 dag zwanger Groetjes Silly
Hoi Hoi Hoe kun je dat zien dan en op welke foto het beste... kan je het eens omcirkelen voor mij want mijn man ziet het niet hihi.. En voor hoeveel procent denk je dat het echt een jongen is en geen meid. Groetjes Silly
Hoi Silly, Voor de NUB-theorie moet je het uitsteekseltje dat je kunt zien tussen zijn/haar benen heel nauwkeurig opmeten. Heeft het een hoek van meer dan 30 graden t.o.v. de ruggegraat dan zou het een jongetje zijn, bij minder dan 30 graden (meer horizontaal dus) is het een meisje. Bij 12 weken is het 'in principe' wel al te zien, maar de uitkomst is niet erg betrouwbaar. Jongens en meisjes lijken in dit stadium nou eenmaal nog teveel op elkaar... Nog even geduld hebben dus!
Die onderste is met 19 weken, toch? Want daar zie ik idd ook iets tussen de beentjes uitsteken dat verdacht veel op een piemeltje lijkt
rogijuli had bij mij de nub theorie goed voor speld,ik zie op laatste foto duidelijk iets wat op een jochie lijkt haha lol.
Heb je echo (nub) ff bewerkt in het nub topic! En hier op de 19 weken echo zie ik iets bij de billen uitsteken
waarom heb je het gister tijdens de echo niet gewoon gevraagd??? als jullie het graag willen weten...