Van de week deden de ruitenwissers van de auto het niet. Dag later geen probleem deed het gewoon weer. Gisteravond naar de supermarkt en ja hoor niks geen ruitenwissers.... Vandaag ook niks meer. Dus ik net langs de garage gereden... Mevrouw staat water bij de motor van de ruitenwissers. Water weg gehaald droog geblazen.... mevrouw motortje is toch kapot gaat 300 euro kosten. grrrrr waar moeten we dit van betalen als je niet eens normaal geld hebt om eten en drinken te kopen. ()*&(Q*WE(*&#(%^(#$&@$()*&#*&()@ sorry hoor moest het even kwijt!
300 euro voor zo'n motortje? Waar kom je vandaan, vriendlief is monteur bij een groot bedrijf en regelt dat voor een veeeel betere prijs!
Nou, duur motertje zeg!! ken je niet iemand in de buurt die dat kan/doet? Doen wij vaak. Voorheen deed mijn man veel zelf maar met een nieuwere auto is dat geen optie meer. Balen zeg..
Nou dat is lekker zeg!300 euro! En dan net voor de kerst!Balen meid. Ik deel je rotgevoel:bij mij is van de week de droger kapot gegaan helaas.
kun je niets op de sloop vinden? ja autorijden is echt duur he en brengt altijd veel onverwachte dure kosten met zich mee. Begreep dat jullie de auto echt nodig hebben voor je vriend zijn werk toch?
Heel herkenbaar. Wij hebben het in augustus gehad. Nieuwe motor voor 200 en gisteren weer stuk. Weer naar de garage en weer is de motor stuk! Nu gelukkig gemaakt op kosten van de garage (garantie). Balen van de kosten, maar het is wel erg handig als je ruitenwissers het doen...
Ik zou toch ook eens op de sloop kijken, als je een beetje gangbare auto hebt kan je daar vaak wel een motortje vinden, dit hebben wij toen ook gedaan. Volgens de opel garage toen ook 300 euro, mijn vriend naar de sloop, motortje 30 euro en er toen zelf in kunnen zetten. succes ermee
kan je vriend niet met de bus of trein? scheelt wel enorm veel kosten. het valt mij trouwens op dat je de laatste tijd heel veel topics opent met wat te maken hebt dat je het heel krap hebt eerst met kers en nu de auto en een andere topics..komt mij persoonlijk een beetje over als smeken steeds eigenlijk maar goed misschien ben ik wel de enigste daarin hoor
Ik dacht eigenlijk een heel klein beetje hetzelfde. Ts: Balen! Maar het zal toch betaald moeten worden, of misschien dat je het ergens goedkoper kunt laten maken? Succes er mee!
En dit is dus de reden dat ikzelf geen auto tot mijn beschikking heb.... Aanschaffen kan (bijna) iedereen, maar onderhouden, daar wordt je vaak niet vrolijk van! Ik doe dus overdag alles met de fiets. Tuurlijk daar moet ook onderhoud aan gepleegd worden, maar voor een paar tientjes per jaar ben je dan wel klaar!
Waar smeekt ze nu om dan? Ze zet zelf neer moest t ff kwijt en ik lees zoooooveeeel topics van anderen die beginnen of eindigen met die zin... Vind smeken om dingen wel erg lullig overkomen ... Iedereen is vrij neer te zetten waar die mee zit en anderen zijn er vrij in wel of niet te reageren of hulp te bieden. Vind t smeken echt naar overkomen. Ja idd ff zoeken bij de sloop en late zette door iemand die handig is,monteur of een goedkoop bedrijf, succes!!! Net nu voor de feestdagen balen joh!
meer het laatste zinnetje van dat ze amper eten en drinken heeft om te kopen en dat in combinatie met heel topics waarin het daar om gaat maar goed zoals ik al zij vind ik dat PERSOONLIJK een beetje smekerig overkomen ja maar niet iedereen hoeft die mening te denlen natuurlijk
Nou, ik zit op het moment zonder auto, maar ik vind de trein en bus echt niet goedkoper plus dat ik voor normaal 3 kwartier reizen, nu meer dan 2 uur zou moeten doen. Zoals anderen zeiden even langs de sloop...
Idd! En misschien is het omdat ik mijn bril niet op heb hoor, maar staat nergens dat ik ergens om vraag volgens mij..... Ik vraag niet om geld, ik vraag niet om eten..... Ik vraag nergens om! Ik zeg idd moest het ff kwijt! En mijn andere topic vraag ik om advies voor een budget kerstdiner advies..... Dus... waar o waar staat dat ik om dingen vraag of om dingen smeek.
Ze smeekt ook niet in dit bericht. Maar het komt op mij gewoon over als een bericht met een achterliggende gedachte. Vind het een beetje té overkomen om er ook nog weer eens in te zetten dat ze al geen geld hebben voor eten en drinken. Tuurlijk het is kut voor TS. Ik zou het alleen niet zo gauw doen, al helemaal niet als half zp me net vanalles heeft op gestuurd. Maargoed ik heb verder geen commentaar. Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt en verder wens ik TS heel veel succes.
Zonder auto is voor ons geen optie aangezien mijn vriend 35 km heen en 35 km terug moet reizen om op zn werk te komen. Nu is dat geen probleem maar de bus gaat hier niet om half 5 sochtends of rijden niet op zondag. Mijn vriend werk onregelmatig dus kan je nooit zeggen ik moet op die of die dag om dat tijdstip op het werk zijn.
nee je vraagt er niet om maar je hoopt het wel te krijgen hierdoor altans zo komt het op mij gewoon over dit begon eigenlijk met budget kerstdiners topic maar ook daarvoor wel eens topics ik bedoel eigenlijk je opent vaak topics die overkomen dat je het verschrikkelijk moeilijk hebt en mensen medeleiden hierdoor krijgen en jouw wat schenken