Hallo dames, Vandaag ben ik precies 13 dagen overtijd! Inmiddels heb ik al 3 testen gedaan maar allemaal negatief! Toen ik net naar de wc ging had ik heel licht roze afscheiding, weet iemand of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn! heb al zeker een week spierpijn in m'n onderbuik, erg moe en in de avond heel misselijk Alvast bedankt voor jullie reactie's groetjes Bo
Ik zou even langs de dokter langs gaan.. Als je nu licht roze afscheiding hebt en nu pas een innesteling zou hebben zou je pas over een paar dagen positief kunnen testen, dus als je voor na het weekend een afspraak bij de ha maakt dan kun je meer duidelijkheid krijgen
Wat denk je dat de dokter gaat zeggen Void?? Ik denk echt dat deze je wee rnaar huis stuurt en zegt dat je moet afwachten hoor! Je hebt roze afscheiding, dus ws een begin van je ongesteldheid. En is het een innesteling, dan kan je dokter daar toch niets aan doen nu en moet je afwachten. Het is voor de meeste meiden hier niet hun sterkste punt, maar denk echt dat je moet afwachten! Mocht je zwanger zijn, dan ben je dat volgende week ook echt nog wel!
ja ik heb nu echt geen idee zal wel inderdaad m'n ongesteldheid zijn, maar alles beter dan die onduidelijkheid!
@Bol de ene cyclus is de andere niet echt ook erg irritant maar als ik dit zo lees denk ik toch echt dat je ongesteldheid eraan gaat komen
Nou ik denk als die ongi niet doorbreekt van het weekend hij best bereid is haar door te sturen langs de bloedprik post voor een klein onderzoekje om te kijken wat haar hormoon levels zijn.. Natuurlijk is het voor de meeste meiden niet het sterkste punt, maar da's lekker makkelijk als je 13 dagen over tijd bent.. Zelf heb ik nu ook 2 ongi's gehad waar ik m'n twijfels bijtrok omdat het gewoon TE weinig is, maar als ik daarvoor NU al naar de dokter zou willen dan zou ik dat doen, want nee heb je en ja kun je alleen krijgen door te vragen, te onderzoeken en je eigen antwoorden te vinden... Inderdaad ieder lichaam is anders, maar jij bent toch ook geen dokter die kan oordelen of ze wel of niet moet gaan.. Soms ga ik voor het kleinste peintje al langs, liever hypochondriac dan onzeker. Roze afscheiding kan wat dat betreft net zo goed een innesteling betekenen zolang er geen rood bloed is.. Want in dat respect kan ze d'r ei ook gewoon laat hebben gehad en daarom nog niet positief getest hebben.. Ik heb namelijk bruine afscheiding wanneer ik begin en wanneer ik eindig.. Sorry Bernou, maar ik vind je reactie op mij duidelijk nergens op slaan.
ik ben in april gestopt met de pil, zou natuurlijk nog t ontpillen kunnen zijn ben benieuwd of ik morgen echt ongesteld word want nu is er nog steeds niets te bekennen en ik heb idd ook altijd eerst bruin bloed bij t begin van mijn ongesteldheid dus vandaar dat in het nu een beetje raar vind
Ik had laatst voor het eerst rose afscheiding en werd helaas ongesteld.nirmaal heb ik van een (pilbloeding) bruine afscheiding als dat komt. Nu het een "echte" ongi is dus ...rose... Ik maak het er niet beter op he? succes Het is de toon in het bericht dat het hem doet.. Dat is het nadeel van tekst.ze boedoelde het vast goed.
Afgelopen maand heb ik ook bijna 14 dagen moeten wachten op mijn ongi, elke test die ik deed was nega, maar omdat ik zoveel symptomen voelde kon ik het niet loslaten en was ik er continu mee bezig. Uiteindelijk heeft mijn vriend me een weekend mee weg genomen en brak op zondag mijn ongi door. Ik hoop dat je ongi snel door komt!
Hallo allemaal, ik heb me net geregistreerd op deze site. Wij zijn 2 jaar bezig, helaas nog geen een keer gelukt. Ga vanaf begin sept beginnen met hormonen prikken,maar ben nu 5 dagen overtijd. Heb 2 keer negatief getest. Ben normaal altijd op dezelfde dag ongi. Weet dat ik 2 keer negatief heb getest, maar heb zo'n hoop....