CD 35 en nog steeds geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saannee, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saannee

Saannee Lid

14 aug 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik lees al wel een drietal maanden mee.
    Sinds 6 juni 2012 ben ik gestopt met de pil (in het midden van een cyclus). Drie dagen later heb ik een onttrekkingsbloeding gehad.
    De maand daarna had ik een cyclus van 32 dagen.

Intussen zit ik alweer op CD 35 van ronde 2 en ik heb nog geen eisprong kunnen vinden (temperatuurmeting). De eerste drie weken van deze cyclus heb ik geen temperatuur genomen omdat we toen op vakantie waren.

Bestaat er een kans dat ik toch zwanger ben?
    Ik meet mijn temperatuur met zo'n goedkope thermometer van de hema (oraal), misschien onbetrouwbare resultaten?
    Of komt dit allemaal door het ontpillen? (maar vorige cyclus was wel redelijk normaal...).

Ik weet het even allemaal niet meer... :(

Bijgevoegde bestanden:

• chart.jpg
      chart.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,5 KB
      Weergaven:
      34
  2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hoihoi,
    Helaas wil je eerste cyclus niet veel zeggen over de volgende cyclussen..kijk maar naar mijn handtekening.
    Ik was toen ook al helemaal blij dat mn cyclus 35 dagen had, dus redelijk normaal.. Maar daarna schommelde hij weer op en neer, tot nu toe zelfs tot 53 dagen! En inmiddels al een half jaar verder dus neem aan dat het ontpillen nu toch onderhand gedaan moet zijn..

Ik denk wel dat temperatuurmeting oraal, niet zo betrouwbaar is als rectaal, of een oorthermometer (al zeggen ze vaak dat rectaal het beste resultaat geeft).
    Aan je temp.kaartje te zien schommelt jouw temperatuur ook heel erg.
    Ik zou bijna zeggen dat ik denk dat je op dag 31 of 32 je eisprong hebt gehad, omdat de temperatuur dan daalt en meteen daarna stijgt.
    Alleen het rare daarvan vind ik dat de temperatuur na die hoge piek weer zakt, en normaal zou die hoger blijven totdat je ongesteld wordt geloof ik..Ladies correct me if I'm wrong!
    Hoop dat je hier iets aan hebt..
    Ik zou in ieder geval rectaal gaan meten, en je cervixslijm in de gaten houden.
    Succes!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Met dit kaartje kun je niet zien of je eisprong al is geweest omdat je de eerste 3 weken niets hebt bijgehouden. Dus nu blijven tempen tot je ongi wordt, en dan overstappen op rectaal meten.

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    En Saannee, hoe gaat t nu?

Deel Deze Pagina