Hee allemaal, Ik wilde vragen of jullie voor mij wilden duimen.. Mijn man en ik zijn vanaf vorig jaar april bezig om zwanger te raken. Ik heb pcos en hij is verminderd vruchtbaar. Iedereen in onze omgeving is hier ook van op de hoogte, we hebben dit bewust verteld en we vonden het ook erg prettig om hier zo open over te zijn. Nu word ik voornamelijk gesteund door mijn zussen. Ik ben zelf de jongste van drie. Mijn oudste zus heeft al 2 kindjes en mijn middelste zus heeft geen relatie en ook geen kindjes. De middelste gaat eind oktober voor een half jaar een wereldreis maken. En daar zit ik nu dus heel erg mee. Mijn oudste zus heeft een tijd in het buitenland gewoond en heeft haar beide zwangerschappen dus via Skype verteld. Erg leuk natuurlijk, maar ik wil het zelf zo graag persoonlijk kunnen vertellen. Willen jullie dus voor mij duimen dat ik voor oktober een positieve test heb en het mijn zus dus gewoon kan vertellen?
En een positieve ovulatietest! Super blij! Hopelijk dan wel over twee weken weer twee mooie streepjes.