Hallooo, Ik pendel even vandaag en alleen de pendelaanvragen die voor half 1 binnen zijn...ik doe dit er puur bij! Stuur me je vraag (mag ook een andere vraag)en je gegevens (hele naam en geboortedatum)en je krijgt zo snel mogelijk antwoord terug... Een recente foto bijsturen mag ook,ik gebruik dan je energie voor het pendelen,dat vind ik fijner,moet niet,mag wel.. Een pendel is beïnvloedbaar en daardoor niet heeel erg betrouwbaar,til daarom niet te zwaar aan de uitslag Groetjes Esther
Hoi Esther, Wat leuk dat je vandaag weer pendelt. Ik heb je ook een PB gestuurd. Alvast bedankt! Groetjes Evi
Ik heb er alweer een aantal binnen,leuk hoor! Rond half 1 gaat de jongste haar middagslaapje doen en dan kan ik er even rustig voor zitten.
Wauw ik ben een keer optijd! Heb zelf het idee dat het deze ronde best wel eens raak al kan zijn. Leg zelf wel eens kaarten (ben aan het oefenen) en daar kwam een duidelijk JA! uit. Ben benieuwdd!
Graag gedaan! Sorry voor diegenen die steeds te laat zijn....ik vind pendelen leuk,maar niet te vaak..het moet leuk blijven,......
het moet inderdaad geen voltijds beroep worden, niet waar? Bedankt voor je pendel en ik laat wel weten of ie uitkomt