Het klinkt misschien raar... maar ergens geloof ik dat het helpt als er veel mensen zijn die je steunen of positief denken over iets... Wat is het geval.... We wonen nu in een buurt waarin we ons niet veilig voelen...en we willen dus heel graag verhuizen... Nu zijn ze bezig met het bouwen van nieuwbouwhuizen waarbij een nieuw systeem wordt toegepast. Je bent dan geen gas meer nodig en betaalt hier dus ook niet voor... Ook geen vast recht voor gas... Dit houdt in dat je maandelijks nogal bespaart op je energierekening wat voor ons echt heeeeelemaal niet verkeerd is... Voor meer wel niet... dat snap ik... maar we hebben het hier echt niet breed... Nu heb ik me in laten schrijven voor deze 10 woningen, maar nu zijn er meer dan 10 gegadigden en wordt er a.s. donderdagmiddag geloot... Nu is mijn vraag: zouden jullie willen duimen dat wij ook uitgeloot worden voor een woning???? Hoe meer positieve kracht... hoe beter denk ik persoonlijk... Dank jullie wel alvast!!!!
ik zal proberen donderdagmiddag even aan jullie te denken.... (ben soms nogal verstrooid..dus als je me nog pbt?) maar geloof ook wel dat positieve gedachtens soms een en ander kunnen bespoedigen.... iig hierbij alvast succes gewenst..
heel veel succes! hoop dat jullie een van die 10 huisjes toegewezen krijgen hoop dat ik er aan denk om te duimen, maar stuur nu alvast een stapeltje positieve energie jullie kant op!!
tuurlijk duimen we voor jullie hoop dat het lukt laat je het ons weten of het gelukt is groetjes priscilla
spannend!!!!! hoop dat jullie het huis krijgen. een voordeel.... dmv loten maakt iedereen evenveel kans.. enig idee hoeveel mensen meedoen??? nou ik duim met de rest mee laat je weten of het is gelukt???? gr Jose