Manuela Nou de schutting is wel hoog genoeg in principe... maar het gaat erom dat je bijna bij elkaar op tafel zit En dat aan 2 kanten... Als je dan buiten zit, vind ik dat je veeeel te dicht bij elkaar zit... Emma Dank je wel!
Tja lastig hoor... wat zegt je gevoel? Ik ga gewoon duimen dat je het huis krijgt dat het beste bij je past, welke dat ook is
Hier alvast een dobbelsteen... Je kan natuurlijk naar de fopwinkel gaan en een dobbelsteen kopen die altijd 6 gooit SUCCES!!!
Manuela Dat is het juist denk ik... hahaha Mjin gevoel zegt even helemaal niets En misschien kan ik pas vanaf plekje 5 kiezen en zijn de hoekwoningen al weg... dan heb ik geen keus meer Fairy Thanks... moet lukken met zo een dobbelsteen... Tja.. zo een fopdobbelsteen kan ik wel meenemen natuurlijk, maar ik vrees dat ze wel hun eigen dobbelsteen hebben daar Ik hoop niet dat het zo een grote piepschuimen is maar een gewone normale dobbelsteen...
Dank je wel!!! Oooh jee... ik krijg er steeds maar geen bericht van dat er nieuwe berichten geplaatst worden en ik vind het wel erg druk om steeds op iedereen te reageren... Ik wil het wel.. maar het lukt me niet om het bij te houden... en dat vind ik dan weer zooo rot... Ik zal even een berichtje plaatsen daar...
Ik ga ook heel hard voor je duimen en hoop dat je het huis dat je graag wilt krijgt. en welk huis? tja daar moet je wel een beetje een klik mee hebben dus inderdaad wat manuela zegt je gevoel volgen! Succes morgen!
Dat is ook wel zo Sunflower ... er moet ook wel een klik zijn... Maar ja... Je loopt 1x door zo een huis heen en dan moet je maar kiezen he... Is toch wel heeeel moeilijk.... Dank je wel voor het duimen!
Vandaag is het zover Wishgirl! Ik stuur nog keiveel positieve vibes in jouw richting en hoop van harte dat je straks goed nieuws te vertellen hebt! Groetjes
Ook nog van mij heel veel succes Wishgirl! Ik hoop dat jullie erdoor zijn, ik hou dit topic in de gaten
meis,wij duimen hier voor je en het kaarsje gaat aan meid. Ik zou zelf kiezen voor de hoekwoning,ik zit zelf ook op een hoek,en het is erg fijn heb maar 1 paar buren en dat bevalt prima,en wij hebben dat dus ook met die schuine wandjes en heb nu echt veen opbergruimte.......... Wat betreft de honden,ja het is aan de baasjes om ze in gereel te houden,plaats er anders een bordje (is misschien wel erg drastisch maar sommige mensen houden er dan wat meer rekening mee
Ineke Idd vandaag is het zover... De zenuwen gieren door mijn lijf... Ik heb gisteravond al even een valdispert genomen en vanmorgen 1... Nu wil ik tussen de middag nog een nemen en dan rond een uur of 3 nog 1... En dan moet het gewoon maar Ik hoop dat ik dan rustig genoeg ben Dank je wel!!! Lucia Dank je wel meid!!!!
Vuurmeisje Dank je wel!!! Zodra ik kan (zal vanavond worden denk ik) zal ik het hier meteen neerzetten wat het geworden is... Patrieske Dank je wel! Een kaarsje biedt rust en vrede..... en in gedachten is iemand bij je... Vind ik ook altijd een heeeeeel mooie gedachte! Dank je wel!!! En je hebt wel gelijk ja... Ik denk ook idd maar dat ik voor een hoekwoning ga als ik die mogelijkheid krijg... Happyluna Dank je wel!!!
Nynke Dank je wel meid!!!! En dat het dan maar mag werken he Anders hebben je duimen voor niets zo hard gewerkt...