vraagje ivm ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by queeniev87, Oct 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. queeniev87

queeniev87 Actief lid

Sep 30, 2015
    112
    0
    0
    België
    Vraagje:

eerste dag van men menstruatie was op 24 september en heeft ongeveer 5d geduurd. Nu ga ik er vanuit dat men cyclus 28duurt (was toch bij eerste zwangerschap zo dacht ik). 2 dagen na men menstruatie had ik klein beetje bruinverlies niet echt veel speciaal. Ik had nog een ovulatietest van het kv liggen dus ik dacht laat ik gewoon eens testen. (op 1oktober) Nu er stonden 2 strepen maar de ene streep was duidelijk maar nog niet idem als de teststreep dus ik dacht ja die testen liggen hier al van 2013 dus zal wel niet meer goed werken want een ovulatie kan toch niet na 10d na start menstruatie. Nu vandaag dacht ik ja men ovulatie gaat ver gaan komen dus ik test nog eens met natuurlijk de allerlaatste ovulatietest dat ik hier heb liggen en nu blijkt dat die streep veel minder fel is dan die van vorige week. Zou ik men ovulatie dan al hebben gehad? maw men menstruatie gaat sneller komen dan ik dacht? Wat dus ook wil zeggen dat we onze kans gemist hebben :(

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

Daar valt niets over te zeggen, het enige wat je kan doen is nieuwe ovulatie testen halen, en gewoon lekker klussen wanneer jullie er zin in hebben. Volgende maand is er altijd weer een nieuwe ronde hè. Dus als je tegen die tijd nieuwe ovulatie testen hebt gehaald, kan je dan rustig aan gaan testen.

Share This Page