13 augustus was mijn laatste menstruatie. (ik ken mijn cyclus nog niet vanwege pilgebruik) rond 26 augustus steekjes bij mijn linkerlies, dacht misschien is dit dan mijn eisprong en hebben die dagen flinkt geklust. Heb nu steeds menstruatiegevoel sinds 31 aug. Als ik een gemiddelde cyclus aanhou van 28 dagen dan zou mijn NOD as dinsdag 10e zijn geloof ik. heb vandaag alvast een paar testjes in huis gehaald en kreeg binnen 5 minuten een heeeeeel licht streepje. wel roze. moeilijk op de foto te krijgen maar misschien zien jullie ook iets?
Als ik hem ver in zoom lijk ik wel wat te zien maar kan niet zien o het echt een streep is. Maar kijk op mijn telefoon
Ja, ik zie wel heeeel licht iets!! Spannend joh! Je bent nog wel erg vroeg! Even 2 dagen wachten en dan weer testen! Succes!
Ik lijk wel iets te zien, maar op mijn scherm ziet het er meer wit uit dan rose. En inderdaad wel erg vroeg meis, even geduld hebben nog
ja hij is echt onwijs licht... ga vrijdag maar weer een keer proberen. bedankt voor het kijken meiden.