ja inderdaad opnieuw getest vanmorgen vroeg. Zelfde ontzettend lichte waas. 2x zelfde uitslag. Niet donkerder helaas maar is ook nog veel te vroeg. Morgen maar weer eens proberen hahhaa (ben heel erg nieuwsgierig van aard)
Ja hoor niet in de koelkast en niet in de zon kan straks nog prima. Ik moest ook ochtendurine bewaren voor mvm.
Top! Dan ga ik dat straks nog gebruiken. en hij is nog steeds niet langgewenst wat duurt het lang als je er op wacht *zucht*
nou hij is langsgeweest. Heb de sensitest gebruikt met de ochtendurine. Maar denk dat t geen goed nieuws is. Nog wel een heeeeeeele lichte waas op de plek waar streepje zou moeten komen de staan, lijkt wel wat minder duidelijk dan die van 2 dagen geleden dus loopt af. Nog wel steeds menstruatie achtig gevoel en zeker borsten. test wordt nu ook al wat geler... Zal ik er een drupje water bij doen?
ja even net zoveel druppels water erbij doen als urine.... Kun je een foto plaatsen? van nu en nadat je er water bij hebt gedaan?
Nee helaas niet. Die had ik anders al verslonden Denk wel dat het vals alarm is. Morgen heb ik nog even de kans om naar de stad te gaan om wat kruidvat in te slaan. Dan laat is sowieso nog even van me horen
Kun je de test van net even hier plaatsen kunnen we even mee kijken. Heb je de andere test ook nog van woensdag? leg ze dan onder elkaar en plaats dan hier de foto.
die van paar dagen terug heb ik al weggegooid. Heb al hoofdpijn van het turen hahahah (alsof ie dan duidelijker wordt) Ben even aan het proberen een beetje op foto te krijgen want op foto zie je t niet.