Dit is de test van vanmorgen. Binnen paar minuten een streepje maar ik merkte wel dat die nog echt nakleurde daarna. Misschien te veel urine gebruikt? Ik ben eigenlijk heel bang dat het vals positieve testen zijn. Ik ga vandaag ook maar even testen met die van kruidvat ☺️
Dit is de test van dichtbij... Ik dacht; bij je tweede ben je vast wat rustiger en ben je wat minder onzeker. Niet dus Haha! Komt misschien ook wel dat ik laatst een vals positief streepje heb gehad (ander test) en dat ik mij ook anders voel dan bij mijn eerste zwangerschap.
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd... Hier ook een positieve test in nanden voor de 4e zwangerschap, na de miskraam van de 3e zwschap. Nog steeds onzeker. Blijven kleine wondertjes!
Zojuist weer een testje gedaan. Naar mijn idee is het wel ietsjes opgelopen. Vandaag ben ik 14 dpo. Ik denk dat dit dan best netjes is toch? Ik voel mij in ieder geval zwanger.
Gisteravond nogmaals getest en het streepje was weer een stukje donkerder, denk dat ik een middag/avondtester ben . Vanmorgen een clearblue test gedaan en die bevestigde het ook met het mooie woord 'zwanger'. Ik stop in ieder geval met testen en hoop dat het allemaal goed blijft gaan!