Hoi, daar ben ik weer. Lijkt elke maand wel weer hetzelfde liedje Ik zit vandaag op 4 dagen voor NOD/OD, ben alweer de hele week aan het testen Elke keer denk ik wat te zien, en dan denk ik weer dat ik me alles verbeeld. Nu heb ik gisteren een predictor test gedaan, heb er een foto van gemaakt binnen de tijd en heb ‘m daarna weggegooit omdat ik er anders maar naar blijf kijken. Ik dacht eigenlijk dat ik er niks op zag, maar nu keek ik gister de foto terug en nu denk ik toch een tweede lijn te zien. Willen jullie meekijken en mening geven ?
Ja ik zie wat je bedoelt maar die lijntjes heb ik altijd gehad bij deze testen, nadat ze opgedroogd waren
Ik lijk wel wat te zien, maar het lijkt wat schuin naar links af te lopen, kan dat kloppen? Misschien even een nieuw testje doen?
Ja dat ga ik dan maar doen, had geen testen meer liggen helaas. Dus ren zo gelijk naar de kV als die open is
Bedankt voor jullie reacties. Aangezien ik mezelf elke keer weer gek maak, vind ik het fijn dat ik hier om jullie mening kan vragen Ik hoop elke maand weer dat het raak is en als de dan weer komen, hou ik mezelf voor de gek dat ik niet meer eerder ga testen en wacht op tot op mn NOD. Maar ik kan het gewoon niet laten
maar omdat je kv nu neg is wil niet zeggen dat het neg blijft je hebt nog 4 dagen tot je nod dus wie weet wat er nog kan gebeuren
Precies dit! Ik testte op 9dpo met kv echt spier- en spierwit. Niet eens een voorgedrukt lijntje, niets. Op 12dpo met Action ook omowit. Maar... Op 13dpo met kv ‘s middags wél positief. Kortom, er is nog gewoon hoop hoor!
Hahaha ja weet dat het nog alle kanten op kan, maar na elke maand die er verstrijkt en elke met test zakt de moed gewoon een beetje in m’n schoenen. Maar blijf hoop houden, en nog wat testjes verslijten denk ik